رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود:
رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود از وقوع شکار آهو، گوسفند و پرندگان وحشی در میاندشت میامی خبر داد و گفت: متهم دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 26 November 2020
شکار آهو، گوسفند و پرندگان وحشی در میاندشت/ متهم دستگیر شد

علی‌اکبر قربانلو  ضمن بیان اینکه در پی گزارش موثق و یک کار اطلاعاتی و تحقیقاتی مبنی بر آنکه عده‌ای طی چند روز گذشته اقدام به شکار آهو و گوسفند وحشی در منطقه میاندشت میامی کردند، موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌های اولیه نشان داد که شکار در زیستگاه‌های منطقه میان دشت به وقوع پیوسته است.

وی بابیان اینکه در همان ساعات اولیه تحقیقات، اطلاعات دقیق از محل نگهداری گوشت‌های حیات‌وحش کسب شد، افزود: با هماهنگی دادستان میامی و همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی شاهرود دستور بازرسی از محل نگهداری گوشت‌ها و منازل افراد متخلف صادر شد.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود ضمن بیان اینکه با رعایت قوانین شهروندی و شئونات اسلامی از منازل افراد موردنظر بازرسی‌های لازم به عمل آمد، ابراز داشت: طی این بازرسی‌ها پنج کیلو گوشت گوسفند وحشی، تعدادی کبک و تیهو شکار شده و سیرابی گوسفند وحشی کشف شد.

قربانلو در ادامه تصریح کرد: طی این عملیات دوقبضه سلاح که یک قبضه سلاح خفیف قاچاق و یک قبضه تفنگ بادی هستند و همچنین تعداد زیادی فشنگ سلاح ساچمه زنی و دوربین شکاری و سه عدد چاقو کشف و توقیف شد.

وی ضمن بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه خواهد شد، افزود: جریمه گونه نر حیات‌وحش ۲۵ میلیون تومان و ماده ۷۵ میلیون تومان است که متخلفان ملزم به پرداخت آن هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار