رحمان رضایی
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور جسارت داشت و با صحبت بازیکن حریف نظر خود را تغییر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ 26 November 2020

رحمان رضایی پس از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: بازی پرتنشی داشتیم و به خصوص تیم حریف روی همه صحنه‌ها اعتراض می‌کردند؛ نیمه اول روی یک غافلگیری گل خوردیم، اما خوشبختانه سریع جبران کردیم، امیدوارم بتوانیم شرایط خود را بهتر کنیم، امید داشتم که پس از آن به گل برسیم، در نیمه دوم مسلط‌تر شدیم و سرعت بازی ما بیشتر شد، اما حریف با تعداد زیادی دفاع می‌کردند و زیر توپ می‌زدند و با توپ‌های بلند بازی را از ریتم می‌انداختند.

وی ادامه داد: با توجه به فشردگی تیم پیکان در دفاع کار سختی برای گلزنی داشتیم، در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب می‌جنگیدند؛ روی بحث داوری تاکید نمی‌کنم و اتفاقی است که پیش می‌آید و با رأی که بازیکن حریف داد، داور جسارت داشت که نظر خود را تغییر دهد. به این بازیکن تبریک می گویم که صداقت داشت و درس خوبی به فوتبال ایران داد. روی سه امتیاز حساب کرده بودیم، اما متأسفانه نشد و امیدواریم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

رضایی افزود: روی گل‌هایی که دریافت کرده‌ایم کار می‌کنیم، اما فکر می‌کنم به تمرکز بازیکن در آن صحنه بر می‌گردد و منحصر به اشتباهات فردی می‌شود. می‌دانستیم تیم حریف از ضربات بلند استفاده می‌کند و کار کرده بودیم، اما امیدوارم تمرکز بازیکنانم بیشتر شود که این مشکل را در بازی‌های بعدی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان گفته بودم سیلی اول را ما باید بزنیم، خوب کار می‌کنیم، اما متأسفانه از این موضوع غافل شدیم، ولی سریع جریان بازی را در دست گرفتیم؛ امیدوارم که همه حریف‌ها به تصمیمات داور احترام بگذارند و تصمیم گرفته‌ایم به مسائل مربوط به داوری ورود نکنیم و امیدوارم با کسب نتیجه خوب در بازی بعد هواداران خود را خوشحال کنیم.

رضایی تصریح کرد: ذوب آهن برای استان اصفهان است و هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن باید از طرف رسانه‌ها و مسئولان حمایت شوند. سعی داریم به حاشیه نرویم و این مسائل را به مسئولان واگذار کنیم.

سرمربی ذوب آهن در رابطه با VAR افزود: با توجه به هزینه‌هایی که دارد می‌توانیم دوربین‌هایی قرار بدهیم که می‌تواند به همه تیم‌ها کمک کند و باید بررسی کنیم که این مشکل را رفع کنیم. بازی امروز نیز دوربین کناری وجود داشت و دیدند. حس می‌کنم اگر دوربین‌ها را بیشتر کنیم و از آنها استفاده کنیم فکر نمی‌کنم کسی مخالفت کند.

وی در خصوص اینکه داوران تست کرونا ندادند، گفت: به نظر من باید داوران تست بدهند، زیرا فاصله کمی در زمان‌های کارت دادن به بازیکنان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار