مهدی تارتار
سرمربی تیم پیکان گفت: به باشگاه قول داده ام با تمام وجود تلاش کنم اما انتظار از خود داریم.
کد خبر: ۹۱۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 26 November 2020

مهدی تار تار در کنفرانس پس از بازی تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: بازی فیزیکی بود و هر دو تیم برای پیروزی وارد میدان شدند. خوب شروع کردیم و زود به گل رسیدیم اما به دلیل عدم تمرکز زود هم گل خوردیم. عدالت اجرا شد و با جسارتی که داوران در برگرداندن پنالتی داشتند حق ذوب آهن را ضایع نکردند. درود به شرف حسین پور امینی که به داور گفت برخوردی نداشتم. سخت بود پنالتی ما برگشت اما از داور چهارم که با آن بحث زیادی کردم عذرخواهی می‌کنم و خوشحالم که عدالت اجرا شد.

تار تار در رابطه با ورود VAR به لیگ ایارت افزود: از روزی که VAR وارد فوتبال دنیا شده است پافشاری دارم که به کشور ما نیز بیاید. گروه بزرگی برای موفقیت وقت می‌گذارند که ممکن است با یک سوت اشتباه همه تلاش آن گروه از بین می‌رود. از مسئولین رده بالای کشور عاجزانه خواهش می‌کنم که این سیستم را وارد فوتبال کشور ما بکنند که از این به بعد شاهد این اشتباهات نداشته باشیم.

وی ادامه داد: به باشگاه قول جایگاه خاصی نداده‌ام و قول داده‌ام که با تلاش زیادی کار کنم اما از خودمان انتظار بالا داریم و بازیکنان گوشزد کرده‌ام. تشکر می‌کنم از بازیکنان که امروز تاکتیک پذیر عمل کردند و فضایی به ذوب آهن ندادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار