فعالیت هیئت‌ها در دوران کرونا؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی نقش قابل قبولی در کمک مومنانه دارند، گفت: همدلی و مواسات دو محور فعالیت هیئت‌های مذهبی استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۱۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 28 November 2020

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای ارتقای دانش آموزان استان سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با شورای هیئات مذهبی استان سمنان و به میزبانی تبلیغات اسلامی استان در شاهرود با اشاره به محورهای فعالیت هیئت‌های مذهبی استان از زمان شیوع کرونا تاکنون بیان کرد: در بین اقدامات انجام شده توسط هیئات مذهبی می‌توان به وضوح همدلی و مواسات را مشاهده کرد.

وی از تشکیل قرارگاه حاج قاسم در مجموعه تبلیغات اسلامی و تبیین محورهای عملکرد هیئت‌های مذهبی در درون آن به مثابه قشر تأثیرگذار جامعه در دوران کرونا خبر داد و بیان کرد: ترویج و توسعه روحیه همدلی یکی از محورهایی است که باید فعالیت هیئت‌ها را در درون آن بیشتر شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام علی شکری با بیان اینکه این دو شاخه محورهای اصلی فعالیت هیئت‌های مذهبی استان سمنان در این ایام کرونایی است، بیان کرد: نقش درخشان هیئت‌های مذهبی در کمک به مردم بسیار قابل ستایش است.

شکری بیان کرد: نقش آفرینی در زمینه مقابله مردمی با کرونا، مقابله با تزریق ناامیدی در جامعه توسط دشمنان و مواسات و همدلی در شرایط نابسامان اقتصادی در زمره محورهای تبیین شده برای هیئت‌های مذهبی در دوران هستند.

شکری با اشاره به ضرورت همراه کردن مردم در دوران کرونا حول محور همبستگی، گفت: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در آئین ۲۲ بهمن و دهه فجر و همچنین انتخابات پیش رو در سال ۱۴۰۰ و خدمت رسانی، تجمیع توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی برای مقابله با کرونا از دیگر رسالت‌های شورای هیئات مذهبی و هیئت‌ها در سطح استان سمنان است.

وی افزود: از دیگر محورهایی که هیئت‌های مذهبی باید در آن فعالیت خود را تقویت کنند می‌توان به پوشش دهی فعالیت‌های مردمی مقابله با کرونا، ایجاد بستر سازی برای تعامل شبکه‌های مردمی، امید بخشی در جامعه، تاکید بر دعا و استغفار، حفظ همبستگی و ارتباط با مخاطبان به خصوص جوانان در حوزه‌های مختلف به خصوص در بستر فضای مجازی اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هدف‌گیری عناصر تأثیر گذار بومی و استفاده از فکر و اندیشه صاحب نظران در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی از دیگر اقدامات توصیه شده برای هیئت‌های مذهبی در دوران کرونا است، بیان کرد: شورای هیئات مذهبی در این دوران بر اقدامات هیئت‌های مذهبی سراسر استان نظارت داشته باشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار