در قالب اجرای پویش "نذر سلامتی امام زمان (عج)"؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در گان نخست اجرای پویش "نذر سلامتی امام زمان (عج)" 70 عدد کپسول اکسیژن تهیه و در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 28 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در آئین اهدای تجهیزات بهداشتی و کپسول‌های اکسیژن به خیریه الزهرا (س) اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد تا با توجه به ظرفیت‌های مردمی و امکاناتی که در اختیار دارد در این عرصه وظایفی را انجام دهد.
وی با بیان اینکه کاهش بار ارائه خدمات در بیمارستان‌ها یکی از رویکردهای جدید اوقاف برای مهار کرونا بوده است، اضافه کرد: این امر از سویی می تواند فرصت خدمت رسانی به افراد بیشتری را در مراکز درمانی فراهم آورد و از سوی دیگر بار مالی تهیه کپسول‌های اکسیژن را برای بیماران نیازمند کاهش می‌دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه پویشی با عنوان "نذر سلامتی امام زمان (عج)" خیریه الزهرا (س) و دیگر خیریه‌ها وارد عمل شدند، اضافه کرد: برای هر خیریه سهمیه‌ای تعیین شد تا بتوان اعتبار مورد نیاز برای خرید کپسول‌های اکسیژن را تامین و آنها را پس از خریداری در اختیار بیماران نیازمند قرار دهیم.
وی گفت: کارمندان اوقاف اصفهان در این زمینه به صورت داوطلبانه مشارکت کردند و بخشی از اعتبار را نیز از محل کمک های مردمی در بقاع متبرکه تامین کردیم.
حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه امروز 70 کپسول اکسیژن را تامین و در اختیار بیماران نیازمند قرار داده‌ایم، اضافه کرد: هر فرد می تواند با 20 هزار تومان در این طرح مشارکت کند
وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی نیز در نظر داریم موارد مورد نیاز تجهیزات پزشکی و بهداشتی و معیشتی را برای افراد نیازمند تامین کنیم، اضافه کرد: باید توجه داشت که در این زمینه نیز مشارکت شهروندان را می پذیریم تا بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار