امام جمعه و استاندار اصفهان با صدور پیام‌های جداگانه ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ 28 November 2020

در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان آمده است: خبرترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رییس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده به‌دست تروریست‌های جنایت کار وابسته به استکبار جهانی موجب تالم و تاثر گردید.
 آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد افزود: ترور و به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد جنایتکاران صهیونیست و همدستان دور و نزدیکشان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی علمی و فتح قله های دانش ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در این پیام تاکید کرد : این شهید والامقام امروز پاداش سال‌ها تلاش و خدمت خالصانه خود را با دریافت مدال افتخار شهادت گرفت و به دیدار سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شتافت. این بزرگ مرد الهی سعادتمند زیست و سعادتمند رفت.
امام جمعه اصفهان افزوده است: شهادت این سردار سر افراز را به محضر مقام معظم رهبری، تلاشگران عرصه علمی کشور، خانواده معزز شهید و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و همجواری با اولیای الهی خواستارم.

ترور شهید فخری زاده نشان استیصال دشمن است

 استاندار اصفهان نیز تاکید کرد: ترور ناجوانمردانه دانشمند گرانقدر دکتر محسن فخری زاده چهره نخبه صنعت دفاع کشور بیانگر استیصال دشمنان نظام جمهور اسلامی از اقتدار کشور عزیزمان بوده که در اوج درماندگی وبی منطقی با این جنایت چهره پلید خود را آشکار کرده‌اند.

عباس رضایی در این پیام آورده است: این اقدام کوردلانه که نشانه‌های آشکار از دخالت دشمنان ایران اسلامی در آن مشاهده می‌شود، نشانه ضعف و زبونی عاملان این عمل تروریستی و درستی راه و مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آزمایشی دیگر برای جوامع بین المللی در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم ایران است.

استاندار اصفهان افزوده است: اینجانب شهادت این دانشمند مجاهد، فداکار و مدیرمومن، توانمند و لایق در صنعت دفاع کشور را به پیشگاه حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران بویژه مردم شهید پرور استان اصفهان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح این شهید والامقام وعالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و شکیبایی خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار