مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و بسیج اساتید این استان در پیام‌های جداگانه‌ای با محکوم کردن ترور محسن فخری زاده، شهادت این دانشمند هسته ای و شهید صنعت دفاعی کشورمان، را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 28 November 2020

در پیام مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان آمده است:باردیگر مزدوران و نوکران حلقه بگوش استکبار جهانی و صهیونیست‌های از خدا بی خبر با دستور اربابان کثیف خود در جنایتی نا جوانمردانه یکی دیگر از فرزندان خدوم و شایسته نظام و انقلاب اسلامی را مورد سوء قصد قرار داده و به شهادت رساندند.

مجمع نمایندگان استان اصفهان در پیام خود آورده است: به عنوان خادمان شما مردم  شهید پرور در مجلس شورای اسلامی از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم  نسبت به شناسایی، دستگیری و اشدّ مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را بعمل آورند. امروز راه مماشات و مسامحه بسته است و انتقام گرفتن از آمران بزدل و عاملان این جنایت‌های بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترورها را برای آنها مشخص خواهد کرد.
  بسیج اساتید استان اصفهان نیز  با صدور بیانیه ای شهادت مظلومانه شهید دکتر محسن فخری زاده را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید و جامعه علمی تسلیت گفت و حرکت ناجوانمردانه و ددمنشانه دشمن صهیونیستی را محکوم کرد.

در متن این بیانیه است: بار دیگر صهیونیزم بین الملل و دشمنان پست، جنایتکار و زبون ایران اسلامی یکی از دانشمندان هسته ای را به شهادت رساند و امت اسلام را عزادار نمود." شهید محسن فخری زاده" به سرچشمه نور و به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل خود رسید و همچون یاران شهیدش به دستور شقی ترین افراد به فیض عظما شهادت نائل شد.
 بسیج اساتید استان اصفهان در پیام خود آورده است: جنایتکاران تروریست بدانند شهادت دانشمندان هسته ای نه فقط تاثیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی نخواهد داشت بلکه همت مضاعف و حضور دانشمندان جوان بیشتری را در عرصه‌های علمی بدنبال خواهد داشت چرا که امام خمینی (ره) فرمود بکشید ما را ملت ما بیدار خواهد شد.
بسیج اساتید استان اصفهان شهادت مظلومانه شهید دکتر محسن فخری زاده را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید و جامعه علمی تسلیت عرض نموده و حرکت ناجوانمردانه و ددمنشانه دشمن صهیونیستی را محکوم می نماید. همچنین به آنانی که هنوز  چشم و دل به دشمن داده و امید رفع مشکلات را از آنان دارند اعلام می نماید غایت آرزوی دشمن نابودی اسلام و جمهوری اسلامی است و به کمتر از نابودی ملت شهید پرور راضی نخواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار