مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال گفت: می‌دانیم از فرم ایده‌آل مد نظر خودمان آن‌چه بازیکنان مایل هستند به آن برسند که فوتبال مالکانه با سرعت خوب است، دور هستیم بازیکنان در تمرینات سعی خودشان را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵ 30 November 2020

علی‌رضا مرزبان افزود: بعد از اینکه ۲ بازی پیاپی را بردیم و مخصوصا بازی با تراکتور را بردیم این نتیجه‌ای بود که فصل قبل از هفته هفتم تیم نتوانسته بود بازی بیرون از خانه ببرد؛ این مسئله خیلی سخت و بحران‌زده بود و باید از این مسئله رد می‌شدیم که این احساس خوب به تیم بازگردد.
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنان در تمرینات سعی خودشان را انجام می‌دهند و کادر فنی نیز تلاش خود را می‌کند تا تیم باثباتی را از نظر تاکتیکی و روانی در لیگ برتر داشته باشیم.
وی در مورد وضعیت سپاهان گفت: سه فاکتور بزرگ جهانی را داریم که در فوتبال نقش تعیین‌کننده دارد، فاکتور‌های بدنی، تاکتیکی و روحی روانی هستند که باید در کنار یکدیگر به خوبی کار کنند و بتوانند جایگزین همدیگر شوند و خیلی مهم است روی همه سه فاکتور کار کنیم.
مرزبان در مورد دوئل مربیان جوان در بازی فردا افزود: ابراهیم صادقی از مربیان خوب است که شخصیت و تجربه فوتبالی خوبی دارد؛ محرم نویدکیا چهره ملی نیست، زیرا فوتبال جهانی را خیلی خوب می‌شناسد و برای وی خیلی مهم بود که معیار‌های فوتبال اروپا را تعقیب کنیم.
وی افزود: نویدکیا در این زمینه نقش بتهوون را برای یک سمفونی بزرگ بازی کرد و ما باید چیزی که مد نظر نویدکیا است را اجرا کنیم؛ محرم تفکراتی از آلمان یاد گرفته بود و سالیان سال به عنوان یک لیدر بزرگ برای سپاهان بود و آینده بزرگی را دارد.
مرزبان در مورد حضور مسلمان در سایپا گفت: هنوز فیلم بازی‌های وی را کامل ندیده‌ام که بتوانم صحبت کنم، اما آروزی موفقیت برای محسن دارم که در آن‌جا خوشخبت شود و از آرزوی قلبی ما برای هر بازیکنی است.
مربی سپاهان در مورد غیبت کیانی در ترکیب اصلی سپاهان با اشاره به اینکه بحث ترجیح نیست و وقتی فاکتور‌هایی کنار یکدیگر کار می‌کند نیازی به تغییر شرایط نیست افزود: مهدی کیانی کاپیتان تیم است؛ اما شرایطی که هست در تیم که ۲ بار توانسته موفق باشد و بازیکنان به خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند، این‌طور نیست که نفر ۱۲ یا ۱۳ داشته باشیم؛ شخصیت خوب کیانی به تیم کمک می‌کند و می‌داند مسؤولیت بزرگی در تیم دارد و در این زمینه نیز کار می‌کنیم.
وی در پایان در مورد غیبت نویدکیا در نشست‌های خبری گفت: محرم هرجا لازم باشد جوابگو هست و این قوانین سازمان لیگ است، اما سازمان لیگ گفته مدرک حرفه‌ای داشته باشد باید در نشست خبری شرکت کند و محرم به قوانین سازمان لیگ احترام می‌گذارد، رعایت قوانین برای وی مهم است، چون انضباط تیمی برای وی مهم است و ما هم احترام قائل هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار