مدیر منطقه اقتصادی مهران:
مدیر منطقه اقتصادی مهران گفت:زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی مهران ایجاد شده و مشکلی در زمینه تامین زیرساخت‌ها در این منطقه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۲۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب‌الله پورمنصور مدیر منطقه اقتصادی مهران گفت: زیرساخت‌های لازم از قبیل اجرای خطوط انتقال آب، گاز و برق در منطقه ایجاد شده است و مشکلی در زمینه تامین زیرساخت‌ها در این منطقه وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون تعدادی واحد تولیدی در منطقه اقتصادی مهران در حال ساحت هستند که در صورت تکمیل، انشعابات آب، گاز و... به آن‌ها واگذار خواهد شد.

پورمنصور با بیان این‌که واحدهایی که در منطقه اقتصادی مهران درحال ساخت هستند به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند، افزود: واحدهای تولیدی که هفتاد درصد پیشرفت داشته باشند، می‌توانند از انشعابات مذکور بهره‌مند شوند.

ساخت مخزن دوهزار متر مکعبی در منطقه اقتصادی مهران

رضا رضایی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: یک مرحله انتقال آب به منطقه اقتصادی مهران انجام شده است اما با توجه به پیک جمعیتی تلاش می‌شود مرحله دوم انتقال آب نیز انجام شود.

وی با بیان اینکه یک حلقه چاه در منطقه حفاری شده اما تجهیز آن انجام نشده است، ادامه داد: عملیات ساخت مخزن دوهزار متر مکعبی در این منطقه در حال انجام است.

رضایی اضافه کرد: هم اکنون مشکلی در زمینه تامین آب در منطقه وجود ندارد اما در برای افزایش آب منطقه در تلاش هستیم.

لزوم توجه به سرمایه‌گذاری

بی‌شک برای توسعه هر منطقه توجه به وجود زیرساخت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و منطقه اقتصادی مهران نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به اینکه باید برای سرمایه گذاری همه امکانات زیربنایی مهیا شود تا افراد دغدغه‌ای برای سرمایه گذاری نداشته باشند ضروری است مسوولان استانی به تامین زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی در منطقه اقتصادی مهران توجه داشته باشند.

علاوه بر این ارائه مشوق‌ها به سرمایه‌گذاران از دیگر روش‌هایی است که می‌تواند به توسعه صنعتی و اقتصادی مهران بیانجامد و ضروری است مسوولان ارشد استانی به این مهم توجه کنند و با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در استان جهت تولید و صادرات وجود دارد لازم است از سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال در این منطقه به بهترین نحو حمایت شود./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار