سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان گفت: به دلیل ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی شده اند.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹ 04 December 2020
علی شجاعی در خصوص مثبت بودن تست کرونای چند نفر از بازیکنان و عوامل این تیم گفت : متاسفانه مشکلاتی که در بازی قبل و در سفر به آبادان برایمان ایجاد شد باعث چنین موضوعی شده و حالا تیم ما دچار یک مشکل بزرگ شده است و امیدوارم با مساعدت مسئولان فدراسیون و تیم شهر خودرو بازی ما مقابل این تیم لغو و به زمان دیگری موکول شود.

او افزود: ما در این خصوص نامه رسمی به سازمان لیگ زده ایم و درخواست تعویق زمان دیدار مقابل شهر خودرو را داریم چرا که شرایط حضور در این دیدار در زمان تعیین شده را نداریم و علاوه بر نفراتی که درگیر ویروس شدند تعداد زیادی هم مشکوک به کرونا هستند، به هر جهت سلامت بازیکنان دو تیم از هر موضوعی مهم‌تر است و اگر با تعویق این دیدار مخالفت شود عواقب آن بر عهده مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون است.

سرپرست ذوب آهن در پایان گفت: کلیه نفراتی که تستشان مشکوک یا منفی بود هم فردا و پس فردا مجددا تست کرونا خواهند داد تا مشخص شود درگیر ویروس شده اند یا نه و اگر تست آن‌ها مثبت باشد قانونا بازی لغو خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار