معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منظور شده است که با توجه وضعیت قیمت، احتمالا تغییراتی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 04 December 2020

جلال بهرامی در خصوص قطعه پایانی آزادراه شرق اصفهان، اظهار کرد: قطعات اول و دوم آزادراه شرق اصفهان به طول ۶۳ کیلومتر با دستور رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در ادامه این پروژه قرار است به آزادراه اصفهان-شیراز برسد که اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کریدور شمال به جنوب کشور قرار است با سال ۱۴۰۴ تکمیل شود، گفت: تکمیل آزادراه اصفهان-شیراز در حوزه استان اصفهان در حال مطالعه است و به محض انجام مطالعه و سرمایه گذار می تواند شروع شود و به طور قطع این پروژه یکی از پروژه‌های مهم در دولت آینده خواهد بود.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، تصریح کرد: قرار است ۲۱۰ کیلومتر از این کریدور در استان فارس تکمیل شود و همکاران ما در شرکت ساخت به دنبال آن هستند که در دولت کنونی این پروژه را تمام کنند.

وی با اشاره به ارزش ۱۸۰۰ میلیارد تومانی قطعات یک و دو پروژه آزادراه شرق اصفهان، گفت: در قرارداد قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان در حدود ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منظور شده است که با توجه وضعیت قیمت، احتمالا تغییراتی خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار