مدیر آموزش و پرورش بهمئی از تعطیلی دوباره مدارس از 15 آذرماه به مدت یک هفته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 05 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صادق جریده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهمئی از تعطیلی دوباره مدارس از 15 آذرماه به مدت یک هفته در این شهرستان خبر داد. 
جریده گفت: در پی تعطیلی مدارس استان به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مدارس شهرستان بهمئی هم نیز از طریق فضای مجازی مسائل آموزشی دانش آموزان را پیگیری می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: مدیران و معلمان مدارس در این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به امکانات و توان خود دست به کار شده‌اند و با ضبط فیلم‌های آموزشی کوتاه، ضبط صدای معلم از نحوه تدریس دروس برای دانش‌آموزان و آماده سازی پیکها و جزوات و ارسال تصاویر آنها برای دانش آموزان از طریق فضای مجازی سعی دارند تا جریان آموزش و یادگیری دچار وقفه نشود.
جریده  تاکید کرد: هر چند با شیوع ویروس کرونا که باعث تعطیلی مدارس گردیده و امکان حضور معلمان و دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد این به معنای تعطیلی آموزش نیست و مدیران دبیران و معلمان مدارس باید به گونه‌ای عمل کنند تا مباحث آموزشی از طریق فضای مجازی پیگیری و دنبال شود.
لازم به ذکر است با تعطیل شدن مدارس و مجازی شدن کلاس‌های درس، حالا هر خانه یک مدرسه شده است مدرسه‌ای که معلمان آن پدر و مادر‌ها هستند و دقت نظر آن هاست که می‌تواند به این مدرسه نظم و آموزش مجازی معلمان را نتیجه بخش کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار