بارندگی امروز در کلانشهر شیراز موجب آبگرفتگی معابر در سطح شهر شیراز و مشکل تردد برای شهروندان و خودروها شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 06 December 2020

تابناک فارس به نقل زا باشگاه خبرنگاران:بارش باران پاییزی که از شب گذشته در فارس شروع شده و همچنان ادامه دارد، باعث آبگرفتگی معابر و برخی خیابان‌های کلانشهر شیراز شده و مشکلاتی را برای تردد شهروندان به وجود آورده است.

بالا آمدن آب در خیابان ها باعث شده تا برخی از خودروهای در حال حرکت دچار نقص فنی شوند.

به دنبال بارش شدید باران کنارگذر دو طرف رودخانه خشک شیراز امروز با هدف پیشگیری از مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی مسدود شد.

همچنین روابط عمومی فرودگاه‌های استان فارس از لغو دو پرواز امروز در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز به علت شرایط نامساعد جوی خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس نیز از مه گرفتگی شدید در محور جدید دشت ارژن به کازرون وابوالحیات اطلاع داد و اعلام کرد بارش برف در محورهای سپیدان به اقلید-خرم بید(گردنه کولی کش)-اقلید(سده)- آباده را داریم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، گفت: باتوجه به بارندگی شدید ستاد بحران و همه دستگاه‌های امدادی استان در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

او بیان کرد: طی اطلاعیه‌هایی، هشدارهای لازم به کشاورزان، روستاییان و عشایر اطلاع‌رسانی شده و از آنان خواسته شده است تا از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: همچنین اخطارهای لازم در قالب ستاد بحران به فرمانداری‌ها ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار