در پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، ۱۶۰ میلیارد ریال سرمایه جذب شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 06 December 2020
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در گزارشی از نتایج برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه ۵۰۱ طرح به پانزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ارسال شد، گفت: در نهایت ۱۶ طرح برگزیده این جشنواره شدند.

جعفر قیصری افزود:هفت سرمایه گذار از استان تهران و خراسان، ۱۲ طرح موفق در جذب سرمایه و ۸ سرمایه‌گذار در حال ادامه مذاکرات برای ۱۰ طرح دیگر هستند.
وی با اشاره به مذاکرات دوجانبه سرمایه‌گذاری و کافه سرمایه در این جشنواره گفت: کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی، دارو و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان، مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزار‌های رایانه‌ای، وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی و سخت‌افزار‌های برق و الکترونیک و لیزر و فوتونیک از جمله زمینه‌های تخصصی ارائه شده در این مذاکرات بوده است.

قیصری از طراحی و ساخت دستگاه تحریک الکتریکی شنوایی برای تسکین بیماری وزوز گوش، همیار جامع انسان (سالمند و کودک)، دستگاه لیزر حک و برش فوق دقیق در دو طول موج فروسرخ و فرابنفش، تولید انبوه ماژول‌های غشایی اولترافیلتراسیون و طراحی و ساخت سامانه‌های تصفیه پساب و بازچرخانی آب در صنایع و نانو جاذب شیرین سازی آب‌های شور به عنوان برخی طرح‌های موفق در جذب سرمایه‌گذاران در این جشنواره نام برد.
پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی روز‌های بیست و هشتم و بیست و نهم آبان در اصفهان و به صورت مجازی برگزار شد و با معرفی برترین فن‌آفرینان، طراحان کسب و کار و فرصت‌های سرمایه‌گذاری به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار