تاکنون برای فرهنگیان استان سه هزار واحد در شهر جدید فولادشهر و ۶۰۰ واحد در تیران، گلپایگان، شهرضا و لنجان تامین زمین شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 06 December 2020
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای تامین مسکن فرهنگیان یک قطعه زمین۱۲ هزار و ۲۹۱ مترمربعی در شهر تیران برای ساخت ۱۰۱ واحد مسکونی به افراد واجد شرایط که در سامانه طرح اقدام ملی فرهنگیان ثبت نام کرده اند؛ به صورت اجاره واگذار شد.

امیر زاغیان افزود: تعاونی مسکن فرهنگیان شهرستان تیران‌و‌کرون موظف است در مدت شش ماه اقدام به ارائه طرح معماری واحد‌ها براساس بخشنامه‌های ابلاغی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن، دریافت پروانه و شروع عملیات عمرانی کند.
وی با بیان اینکه این اراضی از زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران است گفت: تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی این اراضی تامین شده است و تعاونی مسکن فرهنگیان مشکلی در این زمینه ندارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این قرارداد به منزله قرارداد اجاره موقت بوده و پس از ساخت تمامی واحدها، قرارداد اجاره یا فروش اقساطی با بهره‌بردارِمعرفی شده که طبق ضوابط و مقررات واجد شرایط باشد تنظیم خواهد شد.

وی گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان در شهرستان‌های تیران‌وکرون، گلپایگان، شهرضا و لنجان متعهد به واگذاری اراضی دولتی به تعاونی مسکن فرهنگیان شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار