کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 10 December 2020

آسیه آقایی با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: در این بازه زمانی جوی پایدار در اکثر مناطق استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس طی سه روز آینده آسمانی نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و مه آلود تا ساعات ظهر برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه موج ضعیف بارشی امشب از مناطق شمالی استان گذر می‌کند، ادامه داد: بر این اساس در این مناطق بارش‌های پراکنده‌ای را طی امشب و فردا داریم.

وی گفت: با توجه به پایداری جو در استان اصفهان طی سه روز آینده شاهد افزایش حجم آلاینده‌ها در مناطق صنعتی و مرکز استان هستیم.

آقایی با اشاره به وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز اضافه کرد: در این بازه زمانی بیشینه دما بین یک تا دو درجه افزایش و کمینه دما نیز بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات بین ۱۲ و منفی یک درجه سانتی‌گراد در نوسان است، اضافه کرد: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار