مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: این اداره حدود ۲۸ هزار مشترک دارد که بیش از ۱۰ هزار مشترک آنها به این اداره بدهکار هستند.
کد خبر: ۹۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 11 December 2020

رضا دهقانی اظهار کرد: یکی از موضوعات که اداره آب و فاضلاب شهرستان هدف گذاری کرده خارج شدن روستاهای اردستان از آبرسانی سیار است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ روستا از مدار آب رسانی سیار خارج شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۸ روستا در شبکه آبرسانی قرار دارد، افزود: تنها ۳۵ روستا شهرستان به صورت روزانه با تانکر آبرسانی می شوند و به دلیل اینکه روستاهایی هستند که کمتر از ۲۰ خانوار ساکن دارند تاکنون اقدامات موثری برای خروج از آبرسانی سیار انجام نشده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان تصریح کرد: عملیات آماده‌سازی و نصب مخزن پیش ساخته‌ آب شرب روستای سفیده که ۲۴۱ مشترک را زیرپوشش قرار می‌دهد با ظرفیت ۲۱۰ متر مکعب و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب آغاز شده و تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دهقانی در ادامه به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای نوسازی و تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی در روستاها اشاره کرد و گفت: هر سال بخشی از شبکه فرسوده آبرسانی تعویض و نوسازی می شود که برهمین اساس و مطابق اعتبارات ابلاغی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ کیلومتر از شبکه روستایی در ۴ روستای شهرستان تعویض شده است.

وی با بیان اینکه اداره آب و فاضلاب شهرستان اردستان بیش از ۱۲ میلیارد ریال از مشترکین خود طلبکار است که حدود ۷۵ درصد آنها مشترکین خانگی است، گفت: اداره آب و فاضلاب حدود ۲۸ هزار مشترک دارد که بیش از ۱۰ هزار مشترک آنها به این اداره بدهکار هستند.  

مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان با بیان اینکه از همه مصرف کنندگان و مشترکان بدهکار شرکت آب و فاضلاب می خواهیم تا نسبت به پرداخت مطالبات این شرکت اقدام کنند، افزود: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب به جز قطع انشعاب، ابزار کاربردی دیگری برای وصول مطالبات خود ندارد، انشعابات مشترکینی که بیش از یک سال قبوض خود را پرداخت نکرده باشند و به این اداره بدهکار باشند از هفته آینده قطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار