رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دانشجوی خوب تمام جنبه های زندگی اش را رشد و توسعه می دهد و دانشگاه محل آموزش اخلاق و مهارت آموزی است.
کد خبر: ۹۲۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸ 11 December 2020

سید علیرضا مروجی اظهار کرد: ارتباط مستقیم دانشجویان و مسئولان لازم است اما بعضی مواقع به علت حجم کار، این امکان میسر نیست و دانشجویان باید مسائل خود را از معاونت فرهنگی، دانشجویی به عنوان نماینده رئیس دانشگاه در این حوزه پیگیری کنند.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح راد تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در رتبه بندی دانشگاه ها بر اساس شاخص‌های وزارت بهداشت در حوزه آموزش، موفق به کسب رتبه اول بین دانشگاه های همتراز شد.

به گزارش ایسنا، مروجی تاکید کرد: این موفقیت، افتخاری برای دانشگاه علوم پزشکی کاشان است، ولی باید در آنچه که سرآمد هستیم ارتقا یابیم و سرلوحه و الگوی توسعه در فعالیت های دیگر نیز باشیم.

وی گفت: توسعه و گسترش خوابگاه دانشجویی یکی از دغدغه های مسئولان دانشگاه است و آغاز عملیات ساخت خوابگاه دکتر کیهان یکی از اقدامات دانشگاه در این راستا بوده و فرهنگ سازی فعالیت نیکوکاران سلامت برای توسعه فضاهای آموزشی و دانشجویی یکی از اهداف دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، افزود: بودجه سالانه دولت محدود است و به خصوص در شرایط همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ هزینه های زیاد این بیماری به کمبودها دامن زده است.

وی تصریح کرد: افزایش حقوق کارورزان و دستیاران پزشکی بر اساس مصوبه هیات امنا است که حقوق کارکنان ماهانه پرداخت می شود، اما در مورد مزایا سعی شده  از تاخیر در پرداخت یک ساله به کمتر از شش ماه برسد.

مروجی گفت: پرداخت مزایای کارکنان از محل درآمدهای دانشگاه است و در این شرایط نیز بیشتر اعتبارات برای تامین دارو، تجهیزات و اکسیژن بیماران کرونایی مصرف می شود تا سلامت جامعه تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار