شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان گفت: فردا و به صورت غیرحضوری 80 میلیارد تومان پروژه در منطقه 7 شهر اصفهان افتتاح، بهره برداری و آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 12 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک هفته پژوهش، حمل و نقل عمومی و روز رانندگان اظهار کرد: هفته گذشته روز دانشجو را داشتیم که این روز را به دانشجویان استان به عنوان پیشتازان عرصه علم و دانش که نقش اجتماعی خود را ایفا می کنند، تبریک می گویم.
وی با بیان اینکه روز پژوهش را به همه پژوهشگران که زمینه بهبود زندگی بشر را فراهم می کنند، تبریک می گویم، گفت: شهرهای دنیا با چالش های متفاوتی روبرو هستند و علاوه بر حل مسائل فعلی، نیازمند آینده پژوهشی برای مسائل دوران پیش رو هستند که این موضوع ارتباط مستقیم به تلاش پژوهشگران و طبقه خلاق دارد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: مرکز خلاقیت های شهرداری اصفهان هفته گذشته فراخوان جالبی در زمینه طراحی ایستگاه های اتوبوس، سطل های زباله و نیمکت های شهری منتشر کرد که در زمینه های دیگر هم می توان از این روش استفاده کرد.
وی افزود: همخوانی خلاقانه این طراحی ها با بافت ویژه شهر اصفهان به عنوان یک شهر تاریخی و ترکیب ایده ها با فناوری های جدید می تواند ارزش طراحی را افزایش دهد از همین رو از همه متخصصان به ویژه علاقمندان به شهر، اساتید و دانشجویان مرتبط با موضوع دعوت به مشارکت می کنم.
نوروزی اظهار کرد: روز حمل و نقل را به همه رانندگان اتوبوس، تاکسی و راهبران مترو تبریک می گویم؛ در دوران کرونا رانندگان در معرض خطر هستند و از همه می خواهم مراقب همدیگر باشیم و پروتکل ها رعایت شود تا زنجیره انتقال قطع شود.
وی با اشاره به فعالیت های عمرانی شهر اصفهان افزود: تعداد پروژه های در دست افتتاح در شهر، متعدد است و همچنان طرح «هر یکشنبه، یک افتتاح» بدون حضور شهروندان برقرار است؛ در همین زمینه هفته گذشته به منطقه 10 رفتیم و پارکینگ مشارکتی بیمارستان عسکریه افتتاح شد تا مشکل مراجعه کنندگان بیمارستان حل شود،
شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح 50 میلیارد تومان پروژه در منطقه 10 اضافه کرد: فردا به منطقه 7 می رویم و به صورت مجازی، بوستان خلاقیت آرزو، خیابان پوریای ولی و تکمیل بلوار پرستار با اعتبار 80 میلیارد تومان بهره برداری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار