200 دستگاه بخاری گازسوز در آذرماه امسال به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 13 December 2020

عباسعلی زارعان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه کمک به تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان یکی از برنامه های این نهاد است، گفت: هر ساله در ابتدای فصل های سرد سال تعدادی لوازم گرمایشی به ویژه بخاری گازسوز به مددجویان ساکن در مناطق محروم و سردسیر به ویژه نقاطی که به تازگی به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شده اند، اهدا می شود.
وی ادامه داد: در آذرماه امسال نیز با پیگیری های صورت گرفته شده ۲۰۰ دستگاه بخاری گازسوز تهیه و به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.
زارعان در ادامه گفت: این بخاری ها به مددجویانی در شهرستان های بوئین و میاندشت، پادنا، چادگان، خوانسار، فریدونشهر، فریدن، سمیرم، نطنز، خور و بیابانک، جرقویه علیا و سفلی، اردستان، دهاقان و میمه توزیع شده است.
قائم مقام کمیته امداد اصفهان دستگیری از نیازمندان و حمایت موثر از خانوارهای تحت پوشش را بدون همکاری نیکوکاران، خیران و همراهی مردم شریف استان اصفهان، سخت توصیف کرد و گفت: کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ ، تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ ، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرداخت کمک های نقدی غیر حضوری و همچنین دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان برای دریافت کمک های نقدی و کالایی در خدمت مردم نیک اندیش استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار