معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت آبفا کردستان را از استان‌های نسبتا منظم در حوزه مسائل نیروی انسانی دانست.
کد خبر: ۹۲۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸ 13 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان دکتر رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مهندس حسین ایلیادی مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و کریم محرمی راد مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش، شنبه ۲۲ آذرماه در سفر به استان کردستان نشستی در خصوص پاسخ به ابهامات یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و شفاف سازی وضعیت نیرو‌های انسانی شاغل با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران امور و بخش‌های مختلف شرکت ابفا کردستان برگزار گردید.
در این جلسه دگتر گیاهی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فرآیند یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی به بیان الزامات و مزیت‌های این یکپارچه سازی هم از حیث تقویت خدمات رسانی و هم ساماندهی نیرو‌های انسانی این شرکت‌ها پرداخت.
 وی با تأکید بر اینکه راه حل برون رفت شرکت‌های آب و فاضلاب استانی از مسائل و مشکلات از خود همین شر کت‌ها باید بیرون بیاید، گفت: رسالت و وظیفه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نظارت‌های کنترلی است و در این چهارچوب گام برمی دارد.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر لزوم منظم نمودن مسائل نیرو‌های انسانی در شرکت‌های آب و فاضلاب استانی، کردستان را از استان‌های نسبتا منظم در این زمینه عنوان کرد و خواستار تقویت این مهم شد.
همچنین ایلیادی مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و کریم محرمی راد مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش در خصوص جزئیات مسائل نیرو‌های انسانی، فرآیند‌های جذب و ارتقاء وضعیت‌های شغلی توضیحاتی ارائه کردند.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: نخستین اقدام پس از یکپارچه سازی شرکت آبفا استان در سطح عملیاتی بود و طی تنها ۱۰ روز مدیران امور را نهایی کردیم و دریافت منابع درآمدی را با صبوری پیگیری نمودیم.
مهندس محمدحسین محمدی با اشاره به وجود حدود ۱۷۰۰ روستا در استان خاطرنشان کرد: تاکنون نه تنها هیچ مسئله و مشکلی ناشی از یکپارچه سازی در امور نداشتیم بلکه برعکس بیشتر مشکلاتی هم که در آن دوره بود حل و فصل شد.
وی با اشاره به گذر از پیک مصرف آب در تابستان افزود: در تداوم خدمات رسانی پس از یکپارچه سازی وضعیت مطلوبتری را تجربه کردیم و بیش از ۲۰۰ روستا که با مشکل در زمینه آب مواجه بودند مشکلات آن‌ها حل شده است.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه در استان ۴ برابر میانگین کشور زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند، گفت: با این وجود در حوزه منابع انسانی دچار کمبود‌هایی هستیم که امیدواریم با عنایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برطرف شود.
معاون منابع انسانی شرکت آبفا کردستان نیز ضمن اشاره به تعداد و وضعیت نیرو‌های انسانی موجود در شرکت گفت: یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر معادل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری زیر پوشش آب شرب سالم و بهداشتی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معادل ۹۶ درصد زیر پوشش خدمات فاضلاب در شهر‌های استان قرار دارند.
کورش اصلانی تعداد مشترکان آب در شهر‌های استان را ۴۲۷ هزار و تعداد مشترکان فاضلاب را ۴۱۳ هزار عنوان کرد و افزود: تعداد انشعابات آب روستایی نیز ۱۲۹ هزار و تعداد انشعابات فاضلاب هم ۱۱۰۰ فقره می‌باشد.
در ادامه این جلسه هم معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش به پرسش‌ها و موضوعات مطرح شده از طرف مدیران شرکت آبفا کردستان پاسخ دادند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار