بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت:‌ خدا را شکر از لحاظ بدنی و فنی آنگونه که باید با تیم منطبق باشم آماده هستم، انشاءالله بازی‌ها زودتر آغاز شود تا از پشت‌سر هم تمرین کردن خارج شویم.
کد خبر: ۹۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 14 December 2020

به گزارش تابناک قم، وحید حاجیان اظهار کرد: در مرحله قبل فقط مقابل نیروی زمینی بازی کردم و با صلاحدید کادر فنی در بازی با آینده‌سازان به میدان نرفتم، هر دو بازی برای ما ساده بود و فکر می‌کنم بعد از تعطیلی طولانی مدت لیگ برای یک شروع موفق، نتایج خوبی مقابل دو حریف گرفتیم.

شیمیدر به خاطر مدیریتی که دارد‏، جزو مدعیان قهرمانی است

بازیکن با تجربه تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به عملکرد خود در تنها مسابقه‌ای که در مرحله قبل به میدان رفت، عنوان کرد: من همیشه از خودم توقع زیادی دارم و سعی می‌کنم همواره بیشترین تلاش را انجام دهم و برای تیمم بهترین عملکرد را ارائه کنم، در مرحله بعد حتما آماده‌تر بازی خواهم کرد.

وی در خصوص شیمیدر و پیش‌بینی‌اش از جایگاه این تیم در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: چه امسال که ما در خدمت این تیم هستیم و چه سال‌های قبل که بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشته‌اند، شیمیدر به خاطر مدیریتی که دارد همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده و کادر و نفرات خوبی داشته،‌ قطعا امسال هم جزو مدعیان است.

رقابت اصلی در گروه 2 بین شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن است

حاجیان ابراز کرد: پیش‌بینی کردن بازی‌ها کار واقعا سختی است، با احترام به تمام تیم‌های حاضر در گروه دوم، به نظر من در این گروه رقابت اصلی بین سه تیم شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن است و تیمی که در این مرحله جایگاه بهتری کسب کند، در پلی‌آف شانس بیشتری برای رفتن به مرحله بالاتر و فینال لیگ را دارد.

وی با بیان اینکه حدود 15 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کند، اضافه کرد: ‌سابقه بازی در تیم‌های مختلف مانند پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، پالایش نفت آبادان، توزین الکتریک کاشان و ... را دارم و امسال برای نخستین‌بار فرصت بازی در شیمیدر را پیدا کرده‌ام.

 شیمیدر بازیکنان با تجربه و جوانان مستعدی دارد

حاجیان خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی از نظر فنی واخلاقی در سطح بالا قرار دارد، بازیکنان با تجربه و جوانان با ادب و مستعدی دارد که همگی جزو بازیکنان خوب بسکتبال ایران هستند، در واقع مهمترین دلیل نتیجه گرفتن یک تیم علاوه بر مباحث فنی، رابطه خوب کادر و بازیکنان است که خوشبختانه در شیمیدر اینگونه است.

وی حمایت شرکت شیمیدر از رشته بسکتبال را شایسته قدردانی دانست و تصریح کرد: واقعا در این اوضاع اقتصادی کسی نمی‌آید اینگونه هزینه کند، اما آقای هنریک درغوکاسیان واقعا عاشق بسکتبال است که در این رشته سرمایه‌گذاری کرده و ما هم از ایشان ممنون هستیم.

حاجیان افزود: همین که در شیمیدر فرصتی فراهم شده تا بازیکنان جوان و آینده‌دار در کنار چهره‌های مطرح بسکتبال ایران رشد کنند، یک خدمت بزرگ به بسکتبال است که در نهایت به پشتیبانی از تیم ملی و توسعه این رشته منجر می‌شود، پس باید بسکتبال ایران و اهالی این رشته قدردان حضور شیمیدر و شخصیتی همچون هنریک درغوکاسیان در بسکتبال باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار