هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم با کسب برتری مقابل تیم نفت و گاز گچساران به صعود از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران امیدوار ماندند.
کد خبر: ۹۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 14 December 2020

به گزارش تابناک قم، تیم هندبال پاس ناجای قم برای انجام سه بازی از مرحله نخست دور برگشت مقدماتی لیگ برتر هندبال مردان ایران راهی شیراز شده بود و بعد از یک تساوی و یک باخت برابر رقبا، سومین مسابقه خود را برد تا با امیدواری به صعود از این مرحله خارج شود.

در دومین بازی از روز پنجم بازی‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان ایران، تیم پاس ناجا قم در مقابل نفت و گاز گچساران به میدان رفت، هر دو تیم با توجه به موقعیت‌شان در جدول رده‌بندی به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند و به همین خاطر بازی چندان ساده نبود و تا آخرین لحظات با جدال پایاپای پیش رفت.

این دیدار حساس تا دقایق پایانی با تساوی 26 بر 26 ادامه داشت تا اینکه در آخرین ثانیه‌های مسابقه هندبالیست‌های تیم پاس ناجا قم با به ثمر رساندن یک ضربه پنالتی نتیجه را به سود خود رقم زدند و زمین مسابقه را به عنوان تیم برنده با برتری 27  بر 26 ترک کردند تا نخستین برد خود در مرحله نخست دور برگشت را کسب کنند.

در شرایطی که رقابت‌‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با عنوان یادواره سردار شهید پورجعفری در حال برگزاری است، تیم پاس ناجای قم در نخستین بازی خود با ذوب‌آهن اصفهان 26 بر 26 مساوی کرد، به پرسپولیس بهبهان 42 بر 30 باخت و سرانجام نفت و گاز گچساران را با نتیجه 27 بر 26 برد تا با 9 امتیاز در مکان سوم جدول گروه نخست قرار بگیرد.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با کسب 14 امتیاز از هفت مسابقه در جایگاه نخست ایستاده است، تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 11 امتیاز از هشت بازی در مکان دوم است و تیم هندبال پاس ناجای قم با کسب 9 امتیاز از هشت بازی در رده سوم جای دارد، ضمن اینکه پرسپولیس بهبهان با 6 امتیاز از هفت بازی در رده چهارم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار