مربی تیم هندبال پاس ناجای قم گفت: در مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال سه مسابقه سخت و سنگین برابر حریفان برگزار کردیم و عملکرد تیم خوب بود.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 16 December 2020

به گزارش تابناک قم، رضا سفیدگر یکی از چهره‌های با سابقه هندبال استان قم و حتی کشور است که نزدیک به دو دهه در این رشته سابقه فعالیت دارد و بعد از سال‌ها بازی اکنون به عنوان مربی روی نیمکت تیم هندبال پاس ناجای قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

این در حالی است که تنها دو مسابقه دیگر از دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان ایران باقی مانده و هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم همچنان امیدوارند با کسب نتیجه لازم در دو بازی آینده خود از این مرحله عبور کرده و جزو تیم‌های صعود کننده قرار بگیرند.

نماینده هندبال استان قم در گروه سختی قرار گرفته، گروهی که در آن تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون یک رقیب مدعی و هم اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی بازی‌ها است، تیم پرسپولیس بهبهان در دور برگشت متحول شده و نفت و گاز گچساران به همراه ذوب‌آهن اصفهان نیز همیشه در این لیگ مدعی بوده‌اند.

امسال نخستین سال حضور تیم پاس ناجای قم در لیگ برتر هندبال مردان ایران است و این تیم اگر چه با مشکلات عدیده مالی مواجه است اما تا این جای رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته و با عزم کادر و بازیکنان توانمند خود نتایج قابل قبولی کسب کرده، تیمی که همچنان در رده سوم جدول گروه نخست جای دارد.

مربی تیم هندبال پاس ناجای قم بعد از مسابقه حساس تیمش مقابل نفت و گاز گچساران که با برتری نفس‌گیر نماینده قم به پایان رسید، اظهار کرد: بازی سنگینی بود و در 30 ثانیه پایانی با یک تاکتیک هفت نفره پیروز شدیم، در واقع این نتیجه حاصل تجربه بازیکنان ما بود که بازی باخته را به برد تبدیل کرد.

رضا سفیدگر اضافه کرد: ما در این دوره از رقابت‌ها سه مسابقه سخت و سنگین انجام دادیم و حتی تیم ذوب‌آهن اصفهان که رده دوم گروه قرار دارد را با تساوی متوقف کردیم، تیم ما در مرحله قبل هم نفت و گاز گچساران را با اختلاف 6 گل برده بود ولی در بازی برگشت بدن بازیکنان در دقایقی از بازی افت کرد، با این حال موفق شدیم با بهره‌گیری از تجربه بازیکنان بازی را ببریم.

وی راجع به گل برتری تیم پاس ناجای قم در آخرین لحظات مسابقه با نفت و گاز گچساران عنوان کرد: ما 30 ثانیه پایانی با یک وقت استراحت به موقع، یک تاکتیک هفت نفره چیدیم که منجر به پنالتی و سپس گل پیروزی پاس شد، برد ارزشمندی بود و امیدوارم در ادامه لیگ به کار ما بیاید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار