رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) ایلام از فعالیت دوباره واحد تولید خوراک دام و طیور شهرستان دره‌شهر پس از ۱۵ سال راکد بودن خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا محمدرحیمی ه در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی ثمرات بسیار زیادی برای رونق‌بخشی به حوزه تولید و اشتغال استان داشته که منجر به احیای تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و نیمه تعطیل استان شده است.

وی افزود: یکی از این مراکز، واحد تولید خوراک دام و طیور دره‌شهر بود که در نتیجه مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی استان به چرخه فعالیت بازگشته است.

رییس سازمان صمت ایلام یادآور شد: بدهی این مجموعه به بانک ملت تعیین تکلیف و سرمایه در گردش نیز تامین شده و هم اکنون در مدار تولید قرار گرفته است.

محمدرحیمی با اشاره به مصوبات گذشته ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص مشکلات واحد تولید گچ ایلام تاکید کرد: این شرکت با مشکل تامین آب مواجه بود که مجوز حفر ۲ چاه با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای صادر شد که چاه دوم در منطقه بانروشان به آب رسید و باعث شد مشکل این واحد نیز برطرف شود.

وی تاکید کرد: شرکت شن و ماسه زرانگوش بدره که از محل منابع اشتغال روستایی ایجاد شده است با واگذاری قسط اول تسهیلات و سهم آورده مجری وارد مدار فعالیت شد.

رییس سازمان صمت ایلام در خصوص مشکلات شرکت سیمان دهلران نیز یادآور شد: مدیران این مجموعه در صورتیکه نسبت به تامین منابع مورد نیاز آن اقدام کنند، می‌توانند از تسهیلات ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید بهره‌مند شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار