دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 18 December 2020

دیدار تیم های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن اصفهان که از دیدارهای گذشته خود فقط توانسته بود سه امتیاز کسب کند بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط میلاد جهانی یک موقعیت گلزنی روی دروازه استقلال تهران به وجود آورد که توسط رشید مظاهری دروازه بان استقلال مهار شد.

تیم ذوب‌آهن اصفهان که با پیروزی برابر استقلال تهران می تواند خود را از بحران خارج کند هجومی کار را دنبال کرد ولی موقعیت‌های این تیم از بین رفتند و بازیکنان این تیم نتوانستند به گل برسند.

درآن طرف میدان استقلالی‌ها نیز که در صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر هستند در دقیقه ۲۰ ضربه سر دانشگر بازیکن این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در ادامه و در دقیقه ۴۲ تیم استقلال از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب ضربه ایستگاهی شد که این موقعیت از بین رفت و ذوب‌آهن در ضدحمله نتوانست موفق عمل کند.

تلاش هر ۲ تیم برای گلزنی بی نتیجه بود که در ادمه تیم ذوب آهن حملات خود را اضافه کرد و در دقیقه ۷۶ ضربه محکم پورافزار را دروازه بان استقلال به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۷۹ استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بازیکنان این تیم خوب عمل نکردند و در ادامه ذوب آهن اصفهان در ضد حمله صاحب موقعیت شد که این فرصت به راحتی از بین رفت.

استقلالی ها که در نیمه دوم بر حملات خود افزودند چند فرصت گلزنی را از دست دادند و در ادامه تلاش هر ۲ تیم برای گلزنی بی فایده بود و بازی مساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار میلاد جهانی و سید عبدالله حسینی و عرفان پورافرا از ذوب‌آهن و مهدی مهدی‌پو از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

در تیم ذوب‌آهن اصفهان با هدایت رحمان رضایی شهاب‌الدین گردان، وحید محمدزاده، سید عبداله حسینی، علی دشتی، میلاد جهانی، عرفان پور افراز، مهرداد قنبری، ابولفضل عکاشه تعویض دقیقه ۷۰ دارکو بیدوف، دانیال مؤمنی دقیقه ۷۰ تعویض با رضا حبیب زاده ، فرشاد محمدی مهر و محمد سلطانی مهر تعویض دقیقه ۵۷ علی نبی زاده میدان رفتند.

در تیم استقلال تهران نیزمحمد رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی دقیقه ۸۱ فرشید باقری، مهدی مهدی پور، سید احمد موسوی، وریا غفوری، هرویه میلیچ تعویض با متین کریم زاده دقیقه ۶۹، محمد دانشگر، امیر ارسلان مطهری، سبحان خاقانی و آرش رضاوند با سرمربی گری محمود فکری به میدان رفتند.

این دیدار مرتضی منصوریان با کمک‌های یوسف مغروری و فرهاد فرهادپور قضاوت کردند و داور چهارم این بازی جواد رحیم‌زاده بود و رحیم رحیمی‌مقدم نظارت این بازی را برعهده داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار