مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد ؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به واحدهای صنفی مختلف در ایلام پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 19 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکرالله شیرخانی اظهار کرد: ایلام دارای رتبه اول کشوری در ثبت نام متقاضیان و معرفی کارگاه‌ها به بانک‌های عامل و رتبه اول پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در کشور نسبت به سهم ابلاغی را دارا است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون ۱۴ هزار و ۷۳۱ واحد کسب و کار با تسهیلات درخواستی۱۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بانک های عامل استان معرفی شده است که از این میزان ۱۲ هزار و ۲۴ واحد آسیب دیده از کرونا تسهیلات خود را به مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان دریافت کرده اند.

وی افزود: در راستای تاکیدات استاندار ایلام و مصوبات کارگروه اشتغال استان مبنی بر استمرار روند پرداخت تسهیلات مذکور و ضرورت پرداخت مانده تسهیلات با اعتبار، دستگاه‌های اجرایی نیز مکلف به پیگیری مشکلات متقاضیان در بانک‌ها و موسسات عامل شده‌اند.

شیرخانی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های وزارت برای تشویق کارفرمایان به جذب نیروی جدید طرح یارانه دستمزد می‌باشد در دستورالعمل جدید که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اچتماعی ابلاغ شده ست کارگاه‌های جدید التاسیس هم می‌توانند یارانه دستمزد دریافت کنند.

وی گفت: کارفرمایانی که کارگاهی جدید تاسیس می کنند به محض دریافت کد کارگاهی می توانند از خدمات یارانه دستمزد که ۳۰ درصد حقوق اداره کار است و به حساب کارفرما واریز می‌شود بهره‌مند شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار