مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم گفت: مانور سراسری تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق با رویکرد اصلاح ولتاژ و روشنایی معابر همزمان با سراسر کشور در ۲ روز (۲۷ و ۲۸ آذر) در مناطق چهارگانه برق این استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 19 December 2020

به گزارش تابناک قم، مهدی آهنین‌پنجه با اشاره به برگزاری دومین مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق با مرویکرد اصلاح ولتاژ شبکه توزیع و استانداردسازی مصرف انرژی روشنایی معابر در کلانشهر قم، کاهش تلفات شبکه توزیع، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه، بهبود پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش خسارات ناشی از ضعف ولتاژ، استانداردسازی شبکه و  افزایش رضایت‌مندی مشترکان را از جمله اهداف اجرای این مانور برشمرد.

وی اصلاح مصرف برق در چراغ‌های روشنایی معابر را نیز از دیگر اهداف این مانور در استان قم ذکر کرد و گفت: عباس‌آباد، قلعه کامکار، بلوار کارگر، هفت تیر، خیابان امام، بلوار شهید کریمی، خیابان شهدای ناجا و شهرک قدس مناطق مورد هدف در این مانور بودند.

وی با اشاره به مشارکت ۳۰ گروه عملیاتی و ۱۱۰ نفر نیروی فنی و پشتیبانی در مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: بیش از ۳۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین شامل سبد بالابر، جرثقیل و خودروی عملیاتی در این مانور مورد استفاده قرار گرفت.

آهنین‌پنجه، از اجرای ۱۶ طرح در مدت زمان ۲ روز این مانور خبر داد و گفت: به همت و تلاش گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان تبدیل ۱۸۰۰ متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب یک دستگاه ترانس، کاهش شعاع تغذیه ۱۲ دستگاه ترانس، ۱۶ مورد جابجایی و متعادل‌سازی بار فیدرهای فشار ضعیف، افزایش سطح مقطع شبکه فشار ضعیف و استانداردسازی ولتاژ بیش از ۵۰۰ مشترک طی این ۲ روز به انجام رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار