نظر به لزوم مدیریت مصرف انرژی و با رویکرد کاهش متوسط توان مصرفی چراغ های روشنایی معابر ضمن رعایت حداقل مقدار شاخص های مهندسی روشنایی طبق استانداردهای مربوط، از ابتدای سال جاری با مشارکت شهرداری ها نسبت به کاهش توان لحظه ای به میزان ۲۵۶ کیلووات از طریق تعدیل تعداد ۲۶۵۵ دستگاه چراغ اقدام شده و تعدیل۲۵۰۰ دستگاه چراغ دیگر در دستورکار قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 20 December 2020

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران از تعدیل ۲۶۵۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر توسط این شرکت خبر داد.

کیوان فرح زاد در جمع خبرنگاران گفت:هم زمان با سراسر کشور و در مانور تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق، تعدیل چراغ های روشنایی معابر و اصلاح ولتاژ در شهرستان های هشتگانه تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران انجام شد.
وی افزود: نظر به لزوم مدیریت مصرف انرژی و با رویکرد کاهش متوسط توان مصرفی چراغ های روشنایی معابر ضمن رعایت حداقل مقدار شاخص های مهندسی روشنایی طبق استانداردهای مربوط، از ابتدای سال جاری با مشارکت شهرداری ها نسبت به کاهش توان لحظه ای به میزان ۲۵۶ کیلووات از طریق تعدیل تعداد ۲۶۵۵ دستگاه چراغ اقدام شده و تعدیل۲۵۰۰ دستگاه چراغ دیگر در دستورکار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران تصریح کرد: همچنین با ارتقای مبلمان روشنایی در معابر شریانی ۱ و ۲، بازآرایی روشنایی معابر از طریق شناسایی و برکناری چراغ های مازاد در حاشیه معابر یاد شده در سطح شرکت در حال انجام است.
وی تصریح کرد: در این مانور، با هدف رفع ضعف ولتاژ مشترکین و آمادگی در پیک بار سال آتی،با حضور بیش از ۴۴ اکیپ عملیاتی به تعداد ۱۳۰ نفر، در سطح این شرکت تعداد ۵ ایستگاه توزیع جدید با احداث ۳ کیلومتر شبکه ی فشار متوسط و همچنین ۸ پروژه ی اصلاح و استاندارد سازی شبکه ی فشار ضعیف از طریق تبدیل شبکه ی سیمی به کابل خودنگهدار به طول ۴ کیلومتر اجرا شد.

فرح زاد ادامه داد: با استفاده از داده های ولتاژ به دست آمده از لوازم اندازه گیری مشترکین در دوره پیک بار و تحلیل شبکه های فشار ضعیف و متوسط تغذیه کننده آنها، پس از شناسایی و اولویت بندی انشعاباتی که ولتاژ آنها در بازه مجاز موردنظر در طرح چاوش قرار نداشته،، نسبت به اصلاح از طریق روش های جاری بهره برداری و سرمایه ای مهندسی اقدام شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار