بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم و کاملا آماده بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستیم.
کد خبر: ۹۲۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 20 December 2020

به گزارش تابناک قم، مرتضی طاهری اظهار کرد: در آستانه بازی با ذوب‌آهن تمام بازیکنان در اوج آمادگی قرار دارند و بعد از تمرینات مستمر و متوالی همه ما بی‌صبرانه منتظر حضور در میدان مسابقه هستیم.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از بازیکنان تیم مصدومیتی ندارند و همه در شرایط مطلوب به سر می‌برند، افزود: همه بچه‌ها مصمم به انجام بهترین بازی‌ خود در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال هستند و ایمان داریم که بهتر از مرحله قبل و قوی‌تر بازی خواهیم کرد.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: تعطیلی بازی‌های لیگ برتر باعث شد بیشتر تمرین کنیم و این تمرین کردن در کنار یکدیگر شناخت ما از یکدیگر را بالاتر برد، ضمن اینکه بچه‌ها انس بیشتری با هم گرفته‌اند و هماهنگی تیمی ما نیز بهتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند و هدف‌مان این است که در سومین بازی این فصل تیم ذوب‌آهن اصفهان را ببریم، اگر چه حریف مطرح و سرسختی داریم اما نشد ندارد و به نظر من تیم ما سرتر از حریف است و توانایی پیروزی در این بازی را دارد.

طاهری از اعتماد کادر فنی تیم بسکتبال شیمیدر به بازیکنان جوان قدردانی کرد و گفت: آقا مصطفی هاشمی را همه می‌شناسند، به جوان‌ها خیلی خوب بها می‌دهد و همه ما می‌دانیم که بسیاری از بازیکنان شاخص بسکتبال زیر نظر این مربی رشد کرده‌اند، خیلی دوست داشتم کار کردن زیر نظر ایشان را تجربه کنم چون واقعا به جوان‌ها اعتماد به نفس بالایی می‌دهد.

وی که بعد از بازی در شهرداری بندرعباس و دو سال حضور در اردوی تیم ملی امید بسکتبال ایران، در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال به شیمیدر قم ملحق شده، افزود: شیمیدر یکی از تیم‌های بزرگ بسکتبال ایران محسوب می‌شود، به همین دلیل بازی کردن در این تیم سخت است، اینجا بازیکنان مطرحی حضور دارند و باید تلاش کنی که اعتماد آنها را جلب کرده و هم سطح آنها باشی، به همین خاطر در شیمیدر فضای خوبی برای پیشرفت کردن فراهم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار