فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: با ایجاد ۳۵۰۰ متر کانال خاکی و لایروبی ۱۵۰۰ متر قنات، آبرسانی به 1500 هکتار از اراضی کشاورزی امیرآباد و گلان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 22 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام صبح امروز در بازدید از پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی امیرآباد و گلان که به همراه جمعی از مسوولین استانی انجام شد، گفت: پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی امیر آباد و گلان با ایجاد ۳۵۰۰ متر کانال خاکی و لایروبی ۱۵۰۰ متر قنات انجام خواهد شد و در نهایت این پروژه موجب آبرسانی به ۱۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی می‌شود.

وی افزود: این پروژه با همکاری و همدلی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی و آب منطقه‌ای استان و نیز پیگیری‌ها و حمایت‌های استاندار ایلام به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز گفت: پروژه آبرسانی منطقه امیرآباد از دو بعد دارای اهمیت است اول از جنبه پیشینه کار که به چند صد سال قبل باز می‌گردد و نشان از تمدن و پیشرفت ایرانیان است، دوم هم از جنبه احیا کار، که انصافا کاری سخت و قابل تقدیر توسط سپاه رخ داده است. 

وی افزود: اقدامات سپاه تلفیقی هوشمندانه از دو عنصر ناب که از دوران هشت سال دفاع مقدس به ارث رسیده به ثمر می‌نشیند، ایثار و جهاد تلاشگران سپاه در همه صحنه‌ها به خصوص سازندگی در مناطق محروم موجب شده تا از ظرفیت‌های موجود این مناطق بیشترین استفاده را نصیب مردم کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار