معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: شهرک های وسیع صنعتی در این استان به ویژه در شهرستان ها از جمله ملارد و شهریار در دست احداث است.
کد خبر: ۹۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 22 December 2020

حشمت اله عسکری روز سه شنبه و همزمان با سی و سومین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، و آیین بهره برداری از طرح های آب و برق اظهار داشت: توسعه شهرک های نشانگر سرمایه گذاری و جهش تولید در این استان است در همین راستا برای توسعه شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران زمینه الحاق ۲۵۰ هکتار زمین در حال انجام است.

وی افزود: استاندار تهران نگاه ویژه ای به شهرک های صنعتی در جهت رونق تولید دارد از این رو کنارگذر و راه های دسترسی ایجاد می شود تا این شهرک صنعتی عباس آباد به عنوان قلب تپنده تولید استان تهران شناخته شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه دغدغه تولید کنندگان باید تنها رونق و جهش تولید باشد گفت: تامین زیرساخت ها وظیفه و تکلیف دولت است که این امر با همکاری نهادهای مربوطه پیگیری می شود.

وی ادامه داد: در تهران شاهد رشد فزاینده تولید هستیم به گونه که در ۶ ماه اول امسال صدور ۱۴۳ درصد رشد جواز تاسیس در بخش صنعتی، ۳۵ درصد در بخش کشاورزی، ۲۵ درصد در بخش گردشگری داشته ایم که این امر نشانگر سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی است.

عسکری با بیان اینکه تامین آب شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران یکی از آرزوهای دیرینه تولید کنندگان بود گفت: این انتقال آب از سوی شرکت آب منطقه ای و فعالان در مجموعه شرکت شهرک های صنعتی پیگیری و به سرانجام رسید.

وی ابراز داشت: مسیر انتقال این آب بسیار سخت بود و ۹۰ درصد اجرای این طرح در یک سال اخیر انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه تامین زیرساخت ها یکی از مطالبات به حق تولید کنندگان است گفت: یکی از الزام های جهش تولید و مطالبات به حق تولید کنندگان تامین آب بود که امروز محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه دولت و خدمتگذاران و واحدهای تولیدی بود که آب را به شهرک های صنعتی جنوب شرق تهران برساند که شیوع ویروس کرونا و سایر مشکلات باعث کندی این روند شده بود.

بزرگترین طرح تامین آب شهرک‌های صنعتی جنوب شرق تهران با سرمایه‌گذاری ۲۴ میلیارد تومان و ظرفیت ۴.۹ میلیون متر مکعب در سال معادل ۱۵۶ لیتر بر ثانیه، با هدف تامین آب پایدار در شهرک صنعتی عباس آباد به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار