فیلم کوتاه «ناخواسته» به نویسندگی وکارگردانی مسعود مصطفی تبار هنرمند مازندرانی به سومین جشنوارهTAGLIOتاگلیو ایتالیا راه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 23 December 2020

به گزارش تابناک مازندران، فیلم کوتاه «ناخواسته» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود مصطفی تبار، و به سومین جشنواره تاگلیو TAGLIO ونیز ایتالیا راه پیدا کرد.

فیلم کوتاه هنرمند مازندرانی به سومین جشنواره ایتالیایی راه پیدا کرد
 

 

مسعود مصطفی تبار نویسنده، کارگردان و تهیه کننده فیلم کوتاه «ناخواسته» در گفت و گو با پایگاه خبری فجر شمال با ارایه این مطلب که این فیلم کوتا در بابل و تهران در سال 99 با تجیهزات سینمایی تولید شده است گفت: مهسا فرهادی، قاسم تدین، دانیال زمانی و رضا ثابتی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداختند.

وی افزود: «حامد وقاری»مشاور کارگردان،«سروش قاسمیان» دستیار کارگردان و مدیر تولید، «نگین قربانی» طراح چهره پردازی و چهره پرداز، «حامد وقاری» تدوینگر، مدیر تصویربرداری و تصویر بردار، «کیمیا یدالهی» منشی صحنه، «امید کیانژاد» صدابردار، «مهیار اعلایی» عکاس پشت صحنه، «بهار مختاری» عکاس پوستر و حامد وقاری طراح پوستر، در این فیلم کوتاه به عنوان عوامل فنی همکاری داشتند.

مصطفی تبار با ارایه این مطلب که این جشنواره در ژانویه 2021 در شهر ونیز ایتالیا برگزار خواهد. ادامه داد: خلاصه داستان این فیلم به مشکلات مخلوقاتی که با اختلال جنسیتی به صورت ناخواسته و مادر زادی دست و پنجه نرم می کنند می پردازد..

گفتنی است: فیلم کوتاه « ناخواسته » پیش از این، با شرکت در جشنواره « سرتیفیکیت2020 » ایتالیا دیپلم افتخار این جشنواره را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار