محمد صالحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: جهت کمک به خانواده های نیازمند، ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در حال تهیه و توزیع در سطح استان است.
کد خبر: ۹۲۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 23 December 2020

محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طرح شده حاج قاسم سلیمانی از هفته بسیج در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد و تا ۱۳ دی ماه مصادف با سالروز شهادت ایشان ادامه دارد.

وی افزود: یکی از اقداماتی که در قالب این طرح در ادارات اوقاف کشور و کرمانشاه انجام گرفته توزیع بسته ها معیشتی و سبد غذایی بین خانوارها نیازمند است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: در این راستا در حال خریداری و بسته بندی ۱۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش حداقل ۳۵۰ هزار تومان از عواید موقوفات مرتبط هستیم که تا ۱۳ دی ماه به دست خانوارها آسیب دیده از کرونا و افراد نیازمند می رسد.

این مسئول یکی از موقوفات فعال در این راستا را موقوفه حاج محمد تقی اصفهانی عنوان کرد و گفت: این طرح نوعی حمایت از خانوارها نیازمند، افراد جامعه قرآنی و مربیانی که کلاس هایی با ما داشتند و هم اکنون به علت شرایط پیش آمده امکان برگزاری آنها وجود ندارد، است.

صالحی تاکید کرد: طبخ غذا در بقاع متبرکه از دیگر اقدامات ما در راستا اجرای این طرح است و تا کنون بیش از ۵ هزار پرس غذا در امام زاده ها پخت و توزیع شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار