نیک فر گفت: امتحانات‌ دی ماه در شهرستان در شهرستان کاملا غیر حضوری است به جز امتحانات نهایی و بزرگسالان که حضوری است.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 23 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی نیک فر»، امروز (چهارشنبه ۳ دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امتحانات‌ دی ماه در شهرستان در شهرستان کاملا غیر حضوری است به جز امتحانات نهایی و بزرگسالان که حضوری است، گفت: هر مدرسه یک کمیته سنجش و پشتیبانی تشکیل داده که دانش‌آموزان درصورت وجود مشکلات فضای مجازی ‌و اینترنت بتوانند با آن کمیته ارتباط برقرار کنند و جهت رفع مشکل اقدام کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: ‌در خصوص کیفیت سئوالات و نوع ارزیابی هم شورای مدارس بررسی های لازم را انجام خواهند داد که حق دانش آموزی به دلیل برگزاری امتحان مجازی ضایع نشود و سعی خواهیم کرد بهترین نوع ارزیابی و امتحان را برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه فاصله بین زمان امتحانات باید توسط مدرسه رعایت شود تا دانش آموزان فرصت مطالعه برای امتحان ها داشته باشند، بیان کرد: شیوه برگزاری امتحانات در هر مدرسه با نظر شورای مدرسه است و رویکرد ما سنجش صحیح از دانش آموزان است.

 

نیک فر با تاکید بر اینکه ظرفیت برنامه شاد برای برگزاری آزمون‌ها توسعه داده شده و ظرفیت جدیدی تا ۲ هفته آینده آماده و به این برنامه افزوده می شود، عنوان کرد: این مهم به منظور ایجاد دقت بیشتری در برگزاری آزمون‌ها صورت می گیرد اما مدارس می‌توانند با برنامه ریزی از دیگر ظرفیت های موجود فضای مجازی هم هم استفاده کنند.

 

وی ادامه داد: نزدیک به یکصد خانواده به دلیل نگرانی بیماری کرونا و بحث آموزش، دانش آموز خود را به مدرسه نفرستادند اما اکنون در صورت تمایل خانواده ها یک فرصت و سازوکار مناسبی ایجاد کردیم که بتوانند به تحصیل برگردند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان گفت: خبر خوش برای معلمان اینکه، بخش دندانپزشکی و پزشک عمومی در درمانگاه فرهنگیان فعال شده و خدمات را به صورت اقساط انجام می دهند و آزمایشگاه درمانگاه هم به‌زودی فعال می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار