با تکمیل تقاطع غیرهمسطح نایین،
مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: تقاطع نایین اتصال قطعات دوم و سوم آزادراه شرق اصفهان را برقرار می‌کند و این تقاطع با پیشرفت نزدیک به 40 درصدی در مسیر تکمیل قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 23 December 2020

علیرضا صلواتی در جلسه سرمايه گذاران قطعات يك و دو و قطعه سه آزادراه شرق اصفهان درخصوص فصل مشترك بين قطعات دو و سه آزادراه با اشاره روند اجرایی قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان و اتصال این قطعه به قطعه دوم اظهار داشت: تصميم‌گيري پيرامون نحوه ارزيابي اراضي واقع در محدوده پل نايين و تسریع در اجرای تقاطع غیرهمسطح آزادراه شرق با مسیر نایین از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و باید هرچه سریعتر تکلیف آن مشخص شود.
وی با بیان اینکه با تفاهم صورت گرفته بین سرمایه‌گذاران این دو قطعه، موضوع در مسیر اجرایی قرار گرفت، اظهار داشت: اجرای قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان یکی از مهمترین پروژه‌ها جاری استان به شمار و با سرعت مورد نظر پیش می‌رود.
مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان با اشاره به آزادسازی اراضی مورد نیاز بیان کرد: آزادسازی و تملک اراضی مشترک تقاطع نائین قطعه دوم و سوم آزادراه نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بایستی به سرعت انجام و راهکارهای مورد نظر بررسی شود و تلاش ما این است که این کار در اولین فرصت انجام گیرد.
وی با اشاره به تقاطع بین قطعه دوم و سوم خاطرنشان کرد: این تقاطع بین قطعات 2 و 3 مشترک بوده و برای تکمیل قطعه سوم، بایستی ابتدا این تقاطع تکمیل شود. تقاطع مشترک قطعه دو و سه با پیشرفت 40 درصدی در مسیر ساخت قرار دارد و باید به سرعت در خصوص آن اقدام کرد.
مهندس صلواتی با تاکید بر اهمیت تکمیل قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان افزود: قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان، حلقه تکمیلی اتصال کریدور آزادراهی شمال- جنوب کشور در محدوده کلان‌شهر اصفهان بوده و تکمیل آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و مقرر شده که این قطعه تا سال 1400 در مسیر بهره برداری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بایستی تمرکز لازم نسبت به آن معطوف شود، افزود: پل نایین و رمپ‌و لوپ‌های آن در اولویت فعالیت اجرایی بوده و پس از تکمیل آن، می‌توان این قطعه مهم را به قطعه سوم متصل کرد.
مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان اضافه کرد: در صورت تکمیل قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان به طول 30 کیلومتر، نیازمند اتصال آن با قطعه دوم هستیم که با تکمیل این پروژه، موضوع عملیاتی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار