دستگیری خواهر و برادر قمارباز؛
به گزارش تابناک سمنان: سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر قمارباز در گرمسار خبر داد و گفت: سایت‌های قمار و شرط‌بندی در تیررس نگاه پلیس فتا قرار دارد و با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷ 23 December 2020

توقیف ۵خودروی حامل گوشت و دام غیر مجاز در سمنان/۵ نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان عصر چهارشنبه طی جلسه ویدئوکنفرانسی با کارکنان انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی راه‌اندازی سایت قمار و شرط‌بندی در گرمسار موضوع بلافاصله برای بررسی‌های بیشتر به پلیس فتا گزارش شد، ابراز داشت: بر این اساس کارآگاهان سایبری پلیس وارد عمل شده و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

وی بابیان اینکه متهمان بالغ‌بر ۱۲۲ و نیم میلیارد ریال گردش مالی داشتند، ابراز داشت: این خواهر و برادر برای انجام روند پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار عبدالله حسنی بابیان اینکه ردپای یک خواهر و برادر گرمساری در این عملیات شناسایی شد، افزود: این دو نفر که با سودای کسب و درآمد در فضای مجازی سایت قمار و شرط‌بندی راه‌اندازی کرده بودند، دستگیر شدند.

حسنی ضمن هشدار به کاربران این سایت‌ها، اضافه کرد: سایت‌های قمار و شرط‌بندی در تیررس نگاه پلیس فتا قرار دارد و با آن‌ها برخورد می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار