دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان روز پنجشنبه با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.
کد خبر: ۹۲۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶ 24 December 2020

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز از هفته هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 
در این دیدار که هر ۲ تیم هجومی کار را آغاز کردند در دقیقه ۱۱ ذوب آهن صاحب ضربه پنالتی شد و علی دشتی آن را تبدیل به گل کرد در آن طرف میدان شاگردان قلعه نویی بر حملات خود افزودند ولی در گلزنی ناموفق ظاهر شدند. 
شاگردان رحمان رضایی که در این دیدار برای گلزنی تلاش کردند باز هم در یکی از حملات خود در دقیقه ۳۵ صاحب ضربه پنالتی شد که میلاد جهانی آن را از دست داد. 
در ادامه بازی بازیکنان گل گهر سیرجان بر حملات خود افزودند و در دقیقه ۵۷ توسط سعید صادقی که در این بازی برای گلزنی تلاش زیادی داشت به گل رسید. 
با وجود تلاش هر ۲ تیم برای گلزنی این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت و امتیازها بین ۲ تیم تقسیم شد. 
در این دیدار سعید الهویی مربی گل گهر، ابراهیم تقی پور مربی ذوب آهن دقیقه، علی دشتی  بازیکن ذوب آهن، شهاب گردان دروازه بان ذوب آهن از داور کارت زرد دریافت کردند و آرمین سهرابی از گل گهر نیز در اواخر بازی از زمین اخراج شد. 
برای تیم ذوب آهن شهاب الدین گردان، وحید محمد زاده، سید عبداله حسینی، قاسم حدادی فر تعویض با حسین شنانی دقیقه ۸۶، علی دشتی تعویض با رضا حبیب زاده دقیقه ۷۹، میلاد جهانی، دارکو بیدوف تعویض با ابوالفضل عکاشه دقیقه ۹۰. مهرداد قنبری، دانیال مؤمنی تعویض با عرفان پور افراز دقیقه ۷۹، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر با سرمربی گری رحمان رضایی به میدان رفتند. 

برای گل گهر نیز علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری تعویض با یوسف وکیا دقیقه ۹۰ پیمان رنجبری یونس شاکری دقیقه ۴۶، میلاد زکی پور، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح، گادوین منشا با هدایت امیر قلعه نویی بازی کردند.
تیم گل‌گهر سیرجان با ۱۴ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن با پنج امتیاز در رتبه ۱۵ لیگ برتر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار