مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک :
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح نماد مرکز تلاقی‌ فعالیت‌های روان‌شناختی و ظرفیتی مناسب جهت شناسایی و کنترل ناهنجاری های اجتماعی در میان قشر دانش‌آموز است که باید بیش از پیش مد نظر و اهتمام متولیان امر قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 25 December 2020

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ارتقای سلامت روان دانش‌آموزان گامی مهم و مؤثر در راستای کاهش آسیب‌ها و جلوگیری از ایجاد بحران‌های اجتماعی است.

وی خاطر نشان کرد: باید در درون خانواده و مدرسه زمینه‌های ارتقای سلامت روحی و روانی دانش‌آموزان را فراهم کنیم و در این میان نقش مشاوران مجرب و مراکز مشاوره بسیار حیاتی است چراکه آسیب‌شناسی در حوزه سلامت روان عامل پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: امروز در هر جامعه‌ای همواره آبستن انواع بحران و معضلات است و نقش دیگر مشاوران ساعی، کنترل بحران و نیز آماده‌سازی روحی و روانی در جهت کنارآمدن با این بحران ها است، همانطور که در جریان زلزله سال 96 همکاران مشاور ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و خدمات زیادی را به زلزله زدگان و به طور ویژه قشر کودک و نوجوان ارائه نمودند.

یزدان پناه تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره در راستای اجرای طرح نمتد و نیز ارائه خدمات مناسب به هم‌استانی‌های گرامی در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: مرکز مشاوره اداره‌کل آموزش و پرورش ظرفیت خوبی جهت پاسخگویی به مشکلات هم‌استانی های گرامی و به طور ویژه جامعه دانش‌آموزی دارد و امید است با کیفیت بخشی به مرکز شاهد ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه باشیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار