مهمترین سوژه‌های پنجره نقل و انتقالات زمستانی اروپا
پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اروپا از روزهای اول ژانویه آغاز شده و دنیای فوتبال گوش به زنگ چند انتقال بزرگ است که می‌توانند بمبهای خبری زمستان امسال باشند.
کد خبر: ۹۲۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 25 December 2020

به گزارش تابناک سمنان با نزدیک شدن دوباره یک پنجره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا هیجانی فوتبالی ولی از نوعی متفاوت نسبت به هیجان مستطیل سبز بر دنیای فوتبال سایه افکنده است. به خصوص که امسال پای چند ستاره بسیار بزرگ در میان است که می تواند ژانویه 2021 را به یکی از جذاب‌ترین زمستانهای فوتبالی تبدیل کند.

 

 

پنجره زمستانی امسال در لیگ برتر، بوندس لیگا و لیگ1 فرانسه روز 2 ژانویه آغاز شده و 1 فوریه به پایان می رسد. پنجره در لالیگا و سری آ دو روز دیرتر یعنی 4 ژانویه آغاز شده و 1 فوریه به پایان می رسد.

لیونل مسی – بارسلونا

بدون شک مهمترین عامل جذابیت پنجره ژانویه امسال حضور لیونل مسی به عنوان یکی از احتمالات است. کمتر کسی فکر می کرد روزی از لیونل مسی به عنوان نامزد خروج از بارسلونا اسم برده شود. اما قرارداد او با بارسا سال 2021 به پایان می رسد و او طبق قانون می تواند از اول ژانویه با هر باشگاهی که بخواهد مذاکره کند.

 

 

 از سوی دیگر تنشهای تابستان گذشته بین مسی و باشگاه که باعث شد او صراحتا خواهان جدایی از بارسلونا شود احتمال جدایی او از بارسا در تابستان آتی و حتی امسال ژانویه را بسیار افزایش داده است. مهمترین مقاصد احتمالی او منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هستند.

 

مسوت اوزیل – آرسنال

مسوت اوزیل که در دو فصل گذشته با آرسنال مشکلات زیادی داشت حالا به طور کلی از فهرست این تیم خط خورده. اوزیل با اینکه گفته مایل است تا پایان قراردادش در آرسنال بماند ولی مدیر برنامه های او اعلام کرد پیشنهادهایی از سراسر دنیا داشته ولی احتمال پیوستن اوزیل به فنرباغچه در ترکیه بالا به نظر می رسد.

 

 

داوید آلابا - بایرن مونیخ

داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ بعد از فتح افتخارات متعدد با این تیم حالا در آستانه جدایی قرار دارد. از منچستریونایتد و چلسی به عنوان محتمل ترین گزینه های جذب آلابا یاد شده است.

 

 

جورجینیو واینالدوم – لیورپول

جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول به دلیل پایان قراردادش در تابستان آتی می تواند از اول ژانویه با دیگر باشگاه ها مذاکره کند و تیمهای زیادی خواهان او هستند. مهمترین متقاضی او بارسلونا است که از مدتها پیش به دنبال جذب او بوده و به خصوص حالا که رونالد کومان هلندی را روی نیمکت می بیند بیش از پیش مصمم به در اختیار گرفتن واینالدوم است.

 

 

کریستین اریکسن – اینترمیلان

اریکسن که با ترک تاتنهام راهی اینترمیلان شده در این تیم به هیچ وجه نتوانست آنطور که انتظار می رفت بدرخشد. تا جایی که ماروتا رئیس اینتر به صراحت گفته که اریکسن نتوانسته به درد آنتونیو کونته بخورد. اریکسن که در گذشته مورد توجه رئال مادرید بود حالا احتمال کمتری برای انتقال به برنابئو در مقابل خود می بیند و گفته می شود احتمال بازگشت او به تیم سابقش تاتنهام بیش از سایر تیمها است.

 

 

هاکان چالهان‌اوغلو – آث میلان

هاکان با اینکه مدتی طول کشید تا در میلان جا بیفتد و موتورش روشن شود فصل جاری را بسیار خوب شروع کرده و همین باعث شده بیش از پیش مورد توجه تیمهای اروپایی قرار بگیرد. این ملی پوش ترکیه‌ای مورد نظر یوونتوس است و البته گفته شده مسئولین منچستریونایتد هم احتمال جذب او را بررسی می کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار