مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان غربی از رایگان شدن بهای آب ۱۷۵ هزار مشترک شهری و روستایی در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 25 December 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا رضوی با اشاره به اجرای طرح امید آب در استان از اول دی ماه اظهار کرد: این طرح با هدف تشویق مردم برای رعایت الگوی مصرف آب اجرا می شود و مشترکینی که  کمتر از ۶ مترمکعب در ماه آب مصرف کنند مبلغ قبض پرداختی انها به صفر خواهد رسید.

وی اظهار کرد:  ۹۵ هزار مشترک در شهر و ۸۰ هزار مشترک روستایی مجموعا ۱۷۵ هزار مشترک در استان مشمول این طرح امید آب شده و معاف از پرداخت مبلغ فیش آب می شوند.

رضوی  بااشاره به قیمت تمام شده آب شرب مصرفی مشترکین ادامه داد: قیمت تمام شده هر مترمکعب آب ۱۳۰۰ تومان است که با پرداخت یارانه دولت،  این قیمت برای هرمشترک ۷۸۰ تومان حساب می شود.

وی در ادامه بابیان اینکه ۹۷۸ هزار فقره مجموع مشترک اب شهری و روستایی و ۴۱۲ هزار فقره مشترک فاضلاب در استان وجود دارد،  افزود:  حجم آب مصرفی مشترکین طی ۹ ماهه سال جاری، ۱۱۷ میلیون مترمکعب ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد حجم مصرف آب استان افزایش داشته است که این افزایش حجم مصرف علاوه بر گرمای تابستان ناشی از ویروس کووید ۱۹ است.

رضوی بااشاره به ارائه خدمات الکترونیک و مدیریت هوشمند برای مشترکین استان در ایام شیوع کرونا تصریح کرد:  با بهره مندی از ظرفیت اپلیکیشن ابفا، دفاتر پیشخوان وسامانه ۱۲۲ با کاهش ۲۰۰ هزار نفری مراجعه حضوری مشترکین به ادارات ابفا خدمات مربوطه ارائه شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار