تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان روز جمعه با نتیجه ۲ بر صفر مقابل هیات فوتبال البرز پیروز شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 25 December 2020

دیدار تیم‌های بانوان سپاهان اصفهان و هیات فوتبال البرز از  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه از ساعت ۱۴ به میزبانی اصفهان در ورزشگاه صفائیه برگزارشد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

تیم سپاهان که هفته قبل مقابل همیاری آذربایجان غربی  پیروز شد، بازی را هجومی آغاز کرد اما در نیمه نخست فرصت  گلزنی را از دست داد و در آن طرف  بازیکنان تیم مهمان نیز حملاتی را روی دروازه طلایی پوشان تدارک دیدند ولی نتوانستند موفق ظاهر شوند.

تیم سپاهان توانست در نیمه دوم برحملات خود اضافه کند و توسط شقایق روزبهان و فاطمه اردستانی به گل برسد.

نماینده بانوان البرز با وجود تلاش بازیکنانش برای گلزنی نتوانستند گل‌های خورده را جبران کنند و تیم سپاهان توانست این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

این دیدرا را آسو جواهری ، حبیبه ربوی ، ریحانه شیرازی ، زمانه سلیمی قضاوت کردند.

تیم فوتبال سپاهان در صدرجدول گروه نخست لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد و هیات فوتبال البرز نیز چهارم است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در نشست خبری مجازی پس از دیدار با تیم هیات فوتبال البرز افزود: بازی زیبایی بود و آنچه را که از بازیکنان در زمین خواستیم به خوبی اجرا کردند.

مهناز امیر شقاقی با بیان اینکه تیم حریف در نیمه نخست دفاعی و بسته کار کرد گفت: در نیمه دوم توانستیم این سد را بشکنیم و با هوشیاری بازیکنان پیروز میدان شویم.

سرمربی بانوان سپاهان با اشاره به اینکه در طول بازی حریف با دفاع  ۶ یا هفت نفره بازی می‌کرد اظهار داشت: ما برای پیروزی راه‌های مختلفی را انتخاب کردیم که در انتها توانستیم ۲ گل به ثمر برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه بایستی در سال‌های آینده توجه بیشتری به هیات‌های فوتبال شود و هر استانی مجزا تیم‌داری کندگفت: این نوع تیم‌داری به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند وظرفیت‌ها شناسایی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان افزود: چند روز استراحت داریم و برای دور برگشت با جدیت برنامه‌های خود را شروع خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار