مسوولان تیم خانه بسکتبال قم به دلیل نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران با سرمربی این تیم قطع همکاری کردند.
کد خبر: ۹۲۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 26 December 2020

به گزارش تابناک قم، تیم خانه بسکتبال قم به دلیل نتایج ضعیف در دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور با مربی با سابقه خود یعنی عباس مرشدی قطع همکاری کرد تا از این هفته دور جدید تمرینات خود را با کادر فنی جدید آغاز کند.

تیم خانه بسکتبال قم روزهای 24 تا 30 آذر ماه در سالن اختصاصی این رشته به نام شهید محمود رضائیان میزبان رقبای خود از گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بسکتبال ایران بود، تیمی که با هدایت عباس مرشدی به میدان رفت اما نتوانست نتایج مورد انتظار علاقمندان به این رشته به ویژه هیات بسکتبال قم را تامین کند.

نماینده قم در این مرحله تنها یک پیروزی مقابل تیم خانه بسکتبال کاشان کسب کرد اما چهار بازی دیگر را به تیم‌های مهرام تهران، بانی‌نو تهران، مدرسه بسکتبال آتشی و شکلّی تهران واگذار کرد تا از 5 مسابقه دور رفت 6 امتیاز کسب کند اما با این نتایج همچنان به حضور در پلی‌آف امیدوار است.

اما بعد از پایان این مرحله عدم رضایت مسوولان تیم خانه بسکتبال قم از نتایج این تیم سبب شد تا به صورت توافقی با عباس مرشدی سرمربی این تیم قطع همکاری کنند، بدین‌ترتیب نماینده قم برای حضور در دور برگشت این رقابت‌ها با مربیگری مشترک حمید سلیمی و مهدی رحیمی به مصاف حریفان می‌رود.

این مسابقات از گروه سوم مرحله نخست فصل 1399 لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران در حالی برگزار می‌شود که مجموعا 39 تیم در 6 گروه و در دو منطقه شمال و جنوب قرار دارند و تیم خانه بسکتبال قم در گروه سوم منطقه شمال بهمن ماه در تهران 5 بازی حساس دیگر برابر تیم‌های خانه بسکتبال کاشان، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی‌نو و مدرسه بسکتبال آتشی انجام می‌دهد.

برنامه بازی‌های:

مدرسه بسکتبال آتشی – خانه بسکتبال قم

خانه بسکتبال قم – شکلّی تهران

بانی‌نو تهران – خانه بسکتبال قم

خانه بسکتبال کاشان – خانه بسکتبال قم

خانه بسکتبال قم – مهرام تهران

گروه‌بندی تیم‌های منطقه شمال:

گروه (الف): خانه بسکتبال کاشان، خانه بسکتبال کردستان، پاس ناجا کامیاران، خانه بسکتبال اسدآباد و خانه بسکتبال قزوین

گروه (ب): عقاب تهران، درفک، نبوغ اراک، خانه بسکتبال صومعه‌سرا، دانش فراز البرز و مه‌هام تهران

گروه (ج): خانه بسکتبال قم، مهرام تهران، خانه بسکتبال کاشان، بانی‌نو تهران، شکلّی تهران و مدرسه بسکتبال آتشی

گروه (د): شهرداری نوین گرگان، کاله تهران، مهرام شهرقدس، خانه بسکتبال خراسان‌رضوی، آویژه صنعت پارسا و ملوان بندر انزلی

گروه‌بندی تیم‌های منطقه جنوب:

گروه (الف): خانه بسکتبال بوشهر، پاس بندر لنگه، مهروبان نوین ماهشهر، نفت امیدیه، خانه بسکتبال بهبهان و رعد پدافند هوایی فسا

گروه (ب): خانه بسکتبال اصفهان، حدادی اهواز، فولاد مبارکه سپاهان، پژوهان ماهشهر و پیشرو اهواز

گروه (ج): نظم آوران سیرجان، آدمیس میناب، خانه بسکتبال جهرم، پترو نوین ماهشهر و گاز خوزستان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار