سخنگوی قرارگاه حافظان سلامت محله‌ها در اصفهان از پوشش ۵۴ درصدی جمعیت استان در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۷۹۰ هزار نفر در این خطه غربالگری کرونا شدند.
کد خبر: ۹۲۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ 26 December 2020

سرهنگ علی قمیان افزود: از ابتدای آذر تا سوم دی امسال ۷۸۳ هزار خانوار در استان اصفهان (بدون احتساب آمار کاشان) در طرح حافظان سلامت محله‌ها مورد بازدید قرار گرفتند که جمعیت ۲ میلیون و ۷۹۰ هزاری را شامل می شود.

وی با بیان اینکه در میان این افراد حدود ۱۹۰ هزار در معرض خطر ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند، تصریح کرد: راهنمایی ها و توصیه های لازم به این افراد برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و مراجعه به پزشک و مراکز درمانی صورت گرفت.

قمیان به توزیع ۸۹ هزار بسته بهداشتی و ۶۱ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های بازدید شده در اجرای طرح شهید سلیمانی در یک ماه گذشته اشاره و اضافه کرد: در این مدت از بیش از ۴۱ هزار واحد صنفی بازدید و ۲۹۷ هزار توصیه و ارشاد رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شد.

وی بیشترین میزان پوشش طرح شهید سلیمانی در استان اصفهان را مربوط به شهرستان‌های فریدن، اردستان، مبارکه، بویین میاندشت و تیران و کرون اعلام و خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۱ درصد جمعیت شهرستان اصفهان نیز غربالگری کرونا شد.

قمیان گفت: در شهرستان اصفهان یک میلیون و ۳۶۳ هزار نفر تحت غربالگری کرونا قرار گرفتند و از بین آنها حدود ۱۰۴ هزار در معرض خطر ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار