همزمان با اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کهگیلویه وبویراحمد 70 هزار عدد ماسک سه لایه بهداشتی با محوریت بسیج اقشار سپاه فتح در استان توزیع شد .
کد خبر: ۹۲۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 27 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برخی اقدامات این ستاد در استان پرداخت و گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حال اجراست ستاد تخصصی بسیج اقشار و بسیج جامعه پزشکی استان نیز برنامه های مختلفی را اجرا کرده است.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو بیان کرد: تولید ماسک, تولید محلول ضدعفونی کننده با مشارکت دانشگاه ها و همکاری استانداری و علوم پزشکی یاسوج, تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز بیمارستان ها, توزیع کمک های مومنانه، اردوهای جهادی به مناطق محروم، فعال سازی میز خدمت جهادی توسط بسیج ادارات، پیگیری جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه در کارگروه تسهیل استان تنها بخشی از این خدمات است.

این مسئول افزود: تولید کلیپ و نماهنگ با موضوع گفتمان سازی علمی گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های مرتبط با این ایام است.
ارسلان جو تصریح کرد: برگزاری مسابقات با موضوعات مختلف در فضای مجازی ،فعال سازی کانال های روشنگری در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و همچنین فعال سازی مجامع هیئت های اندیشه ورز بسیج از دیگر فعالیت های بسیج اقشار سپاه فتح است.
وی بیان کرد: بیش از 20 گروه جهادی بسیج اقشار در مرکز استان و بیش از 160 گروه جهادی اقشار بسیج در سطح شهرستان ها تشکیل شده اند و در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... به فعالیت می پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار