معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: با فروش ماسک های بدون منشاء و مبدا باید برخورد شود.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 27 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سعید فرخی افزود: گزارشاتی وجود دارد که ماسک بدون تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی در اماکن مختلف در حال فروش است در حالی که ماسک باید تاییدیه دانشگاه را داشته باشد.
وی اظهار داشت: فروشگاه ها نیز باید فروش های مجازی را آغاز کنند، چرا که محدود شدن فروش ماسک فقط در داروخانه ها با توجه به تجمع جمعیت، به صلاح نیست.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با اشاره به اینکه روزانه ۵۰۰ هزار ماسک کارگاهی و صنفی در استان تولید می شود که عمدتاً برای مصارف عمومی کاربرد دارند،یادآورشد: ۲۰ کارگاه صنفی مشغول به تولید ماسک هستند.
دکتر سید محمد جمالیان افزود: دانشگاه ماهانه سهمیه ای را از یکی از شرکت ها دارد که خرید را انجام می دهد، البته این شرکت پس از دریافت پول، ماسک را تحویل می دهد که به تازگی به دلیل عدم پرداخت هزینه از سوی دانشگاه، تحویل ماسک انجام نشده است.
وی یادآور شد: اگر آموزشگاه های فنی و حرفه ای همچنان فعالیت نداشته باشند، بهتر است چرا که اگر با آغاز فعالیت این آموزشگاه ها موافقت شود قطعا شرایطی که در تابستان رخ داد تکرار می شود چراکه بلافاصله دیگر آموزشگاه های خصوصی خواستار دریافت مجوز فعالیت می شوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: متاسفانه قبل از اعمال محدودیت ها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای تا آخرین لحظه با تعداد بالای کارآموز مشغول به فعالیت بودند و موافقت امروز با فعالیت آموزشگاه های فنی و حرفه ای مساوی با درخواست دیگر آموزشگاه ها در هفته بعد است.
دکتر جمالیان گفت: بهتر است به جای اینکه محدودیت ها و تعطیلی هایی را در روزهای آینده مصوب کنیم، امروز با قاطعیت در مقابل این درخواست مقاومت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار