لیگ برتر والیبال؛
در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم‌ هراز آمل و هورسان رامسر مقابل هم صف‌آرایی کردند،‌ در نهایت شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل به سختی و با نتیجه سه بر دو تیم هورسان رامسر را شکست دادند.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 30 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم پیکان مقابل راه‌یاب ملل مریوان پیروز میدان شد.

بر اساس این گزارش، در چارچوب هفته شانزدهمرقابت‌های لیگ برتر والیبال، دو تیم پیکان و راه‌یاب ملل مریوان به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم پیکان با نتیجه 3 بر یک پیروز میدان شد. پیکانی‌ها با هدایت مرتضی عهدی پنجمین پیروزی خود را ثبت کردند و دوازدهمین شکست برای راه‌یاب ملل رقم خورد.

تیم پیکان تهران در فصل نقل و انتقالات، امیر حسینی پاسور کهنه کار والیبال ایران را به خدمت گرفت تا بتواند نتایج ضعیف دور رفت را جبران کند.

در دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال قرار بود ویدیو چک مورد استفاده قرار بگیرد اما به این بازی نرسید، البته ویدیو چک در سالن این بازی بود، اما به دلیل نقص فنی نتوانستند از آن استفاده کنند.

همچنین تیم‌های هراز آمل و هورسان رامسر مقابل هم صف‌آرایی کردند،‌ در نهایت شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل به سختی و با نتیجه سه بر دو تیم هورسان رامسر را شکست دادند.

برچسب ها: برتری هراز آمل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار