معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از پرداخت 83 درصدی تسهیلات کرونا در این استان به اقشار و مشاغل آسیب دیده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 31 December 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد: تعریف بسته های حمایتی معیشتی از اقشار و مشاغل آسیب دیده از شیوع کووید19 در ماه های اخیر و بر اساس مصوّبات ستادهای استانی و ملی مبارزه با کرونا دنبال شده است.

وی افزود: همچنین مواردی مانند إمهال در پرداخت اقساط تا پایان دی ماه و بحث چک های برگشتی در حوزه فعالیت اقتصادی در کنار ارائه تسهیلات دیگر و از جمله هماهنگی پرداخت وام های قرض الحسنه در این موضوع همچنان در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تاکنون 83 درصد از تسهیلات کرونایی در استان به متقاضیان پرداخت شده و حدود 17 درصد از این تسهیلات معادل 10 میلیارد تومان باقی مانده و قابل استفاده است.

غضنفری اضافه کرد: دستگاه های اجرایی استان در این باره می توانند در کنار پرداختن به وظایف تشکیلاتی و اختصاصی خود، موارد متقاضی را برای دریافت تسهیلات کرونایی معرفی کنند.

وی در عین حال اذعان کرد: البته ممکن است برخی از دستگاه های اجرایی در این موضوع به مصوّبه هایی نیاز داشته باشند که این مورد نیز تا پایان سال از طریق پیگیری های ملی و کشوری پیگیری و دنبال خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار