هشتمین آزمون استخدامی کشور با حضور ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر صبح امروز در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 31 December 2020

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان با بیان اینکه هشتمین آزمون استخدامی کشور در ۱۱ شهر اصفهان برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون ۲۵ هزار و ۳۴۷ نفر امروز و فردا با هم رقابت می‌کنند.

حمیدرضا ایروانی با اشاره به اینکه در شهر اصفهان در سه حوزه امتحانی دانشگاه‌های اصفهان، غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی و آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) این آزمون برگزار می‌شود افزود: این آزمون در خمینی‌شهر، زرین‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، فلاورجان، شهرضا، کاشان، گلپایگان، مبارکه و نجف‌آباد نیز برگزار می‌شود.
وی گفت: در این آزمون ۱۹۰۸ نفر سهمیه استخدام استان اصفهان در دستگاه‌های اجرایی مختلف است که بیشترین تعداد استخدامی مربوط به آموزش و پرورش با ۱۷۰۸ نیرو است.
ایروانی با بیان اینکه باجه رفع نقص در دانشگاه اصفهان فعال است افزود: داوطلبان تا صبح روز جمعه می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی به این باجه مراجعه کنند.
رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان گفت: شرکت کنندگانی که مشکل تردد دارند باید با ارائه تصویر کارت ورود به جلسه به فرمانداری‌ها مجوز تردد دریافت کنند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان الزامی است.
نتایج اولیه این آزمون ۴۵ روز دیگر اعلام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار