مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کردستان:
مهدی طالبی گفت: در مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی بیست هزار بسته معیشتی و ۲۶ هزار بسته‌ی بهداشتی ر بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 02 January 2021
به گزارش خبرنگار تابناک کردستان، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان در چهارمین مرحله رزمایش احسان و همدلی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با شروع شیوع این بیماری تمامی امکانات خود را برای مقابله با این ویروس آماده و بسیج کرد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: در اولین مرحله رزمایش احسان وهمدلی ۲۰ هزار بسته‌ی معیشتی تهیه و توزیع شد، همچنین در مرحله دوم نیز ۴۰ هزار بسته پروتئینی در بین نیازمندان توزیع شده است؛ در مرحله‌ی سوم نیز ۲۱ هزار بسته لوازم التحریر در سراسر کردستان توزیع شد.
مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کردستان عنوان کرد: در حال حاضر و در مرحله چهارم رزمایش احسان و همدلی بیست هزار بسته معیشتی و ۲۶ هزار بسته‌ی بهداشتی ر بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.
مهدی طالبی اظهار داشت: در روز‌های اول شیوع این بیماری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مجبور به خریدن ماسک از کشور‌های دیگر بود که به دلیل تحریم‌ها این مسئله با مشکلات متفاوتی برخورد می‌کرد، به همین منظور از فرصت پیش آمده استفاده شد و برای تولید ماسک در داخل کشور با وسیله و توسط کارشناسان و متخصصان ایرانی بهترین استفاده و موقعیت به وجود آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار